ВІДЕОІГРИ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2518-7635.2019.4.8Анотація
В статті розглянуті можливості використання відеоігор в навчальному процесі з метою підвищення мотивації студентів. Феномен мотивації до навчальної діяльності має значний дослідницький потенціал в зв’язку з її великими можливостями стимулювати студентів до навчання. Окрім безпосередньо мотивації зі спрямуванням на досягнення, авторами статті виділено наступні типи мотивації: мотивація як прагнення влади, потреба у приналежності, потреба у пізнанні (цікавість) та потреба у схваленні. Проаналізовано основні компоненти навчальної мотивації. Зазначено, що відеогра це складний феномен, основними рисами якого є потреба у апаратурі для гри, інтеракція з гравцем та правила, на яких побудовано гру. Описано два основних способи використання відеоігор у навчальному процесі: гейміфікація та “game-based learning”. Зроблено висновок про те, що відеоігри мають значний вплив на емоційний стан студентів, заохочують їх брати участь у навчальному процесі, підвищують рівень соціальної взаємодії, знижують тривожність та страх поразки. Використання відеоігор в освіті дає змогу вирішити проблеми з недостатнім рівнем мотивації протягом аудиторної роботи.