ВІДЕОІГРИ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Олександр Горбань Київський університет імені Бориса Грінченка, вул. Тимошенка, 13-б, 04212 Київ, Україна https://orcid.org/0000-0003-2321-5963
  • Малецька Малецька Київський університет імені Бориса Грінченка, вул. Тимошенка, 13-б, 04212 Київ, Україна https://orcid.org/0000-0003-3123-9500

DOI:

https://doi.org/10.28925/2518-7635.2019.4.8

Анотація

В статті розглянуті можливості використання відеоігор в навчальному процесі з метою підвищення мотивації студентів. Феномен мотивації до навчальної діяльності має значний дослідницький потенціал в зв’язку з її великими можливостями стимулювати студентів до навчання. Окрім безпосередньо мотивації зі спрямуванням на досягнення, авторами статті виділено наступні типи мотивації: мотивація як прагнення влади, потреба у приналежності, потреба у пізнанні (цікавість) та потреба у схваленні. Проаналізовано основні компоненти навчальної мотивації. Зазначено, що відеогра це складний феномен, основними рисами якого є потреба у апаратурі для гри, інтеракція з гравцем та правила, на яких побудовано гру. Описано два основних способи використання відеоігор у навчальному процесі: гейміфікація та “game-based learning”. Зроблено висновок про те, що відеоігри мають значний вплив на емоційний стан студентів, заохочують їх брати участь у навчальному процесі, підвищують рівень соціальної взаємодії, знижують тривожність та страх поразки. Використання відеоігор в освіті дає змогу вирішити проблеми з недостатнім рівнем мотивації протягом аудиторної роботи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Олександр Горбань, Київський університет імені Бориса Грінченка, вул. Тимошенка, 13-б, 04212 Київ, Україна

Доктор філософських наук, професор кафедри філософії

Малецька Малецька, Київський університет імені Бориса Грінченка, вул. Тимошенка, 13-б, 04212 Київ, Україна

Бакалавр філософії, магістрант кафедри філософії

Downloads


Переглядів анотації: 516

Опубліковано

2020-03-07

Як цитувати

Горбань, О., & Малецька, М. (2020). ВІДЕОІГРИ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ. The Modern Higher Education Review, (4), 66–74. https://doi.org/10.28925/2518-7635.2019.4.8

Номер

Розділ

НЕПЕРЕРВНА ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА