ДО ПИТАННЯ ПРО НЕДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР: КОНТЕНТ-АНАЛІЗ ПІДРУЧНИКІВ

Автор(и)

  • Наталія Воєвутко Маріупольський державний університет, проспект Будівельників, 129 а, 87500 Маріуполь, Україна https://orcid.org/0000-0002-6003-1306
  • Олена Проценко Київський університет імені Бориса Грінчен-ка, вул. Тимошенка, 13-б, 04212 Київ, Україна https://orcid.org/0000-0001-5046-854X

DOI:

https://doi.org/10.28925/2518-7635.2019.4.4

Анотація

У статті визначено основні компоненти контент-аналізу підручників за принципом недискримінації. Деталізовано зміст параметрів, за якими доцільно здійснювати антидискримінаційну експертизу підручників, а саме: педагогічна доцільність, зміст текстового матеріалу, ілюстративний матеріал, мова підручника.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Наталія Воєвутко, Маріупольський державний університет, проспект Будівельників, 129 а, 87500 Маріуполь, Україна

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та освіти

Олена Проценко, Київський університет імені Бориса Грінчен-ка, вул. Тимошенка, 13-б, 04212 Київ, Україна

Кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач науково-до-слідної лабораторії освітології

Downloads


Переглядів анотації: 298

Опубліковано

2020-03-07

Як цитувати

Воєвутко, Н., & Проценко, О. (2020). ДО ПИТАННЯ ПРО НЕДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР: КОНТЕНТ-АНАЛІЗ ПІДРУЧНИКІВ. The Modern Higher Education Review, (4), 35–41. https://doi.org/10.28925/2518-7635.2019.4.4

Номер

Розділ

НЕПЕРЕРВНА ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА