ДО ПИТАННЯ ПРО НЕДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР: КОНТЕНТ-АНАЛІЗ ПІДРУЧНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2518-7635.2019.4.4Анотація
У статті визначено основні компоненти контент-аналізу підручників за принципом недискримінації. Деталізовано зміст параметрів, за якими доцільно здійснювати антидискримінаційну експертизу підручників, а саме: педагогічна доцільність, зміст текстового матеріалу, ілюстративний матеріал, мова підручника.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-03-07
Як цитувати
Воєвутко, Н., & Проценко, О. (2020). ДО ПИТАННЯ ПРО НЕДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР: КОНТЕНТ-АНАЛІЗ ПІДРУЧНИКІВ. The Modern Higher Education Review, (4), 35–41. https://doi.org/10.28925/2518-7635.2019.4.4
Номер
Розділ
НЕПЕРЕРВНА ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА