ПІДГОТОВКА СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2518-7635.2019.4.3Анотація
У статті розглянуто становлення системи неперервної освіти є стратегічним завданням реформування всіх освітніх систем, що послідовно визначають свої національно-специфічні особливості, в той же час орієнтуючись на базові освітні принципи. Швидкоплинні зміни на сучасному етапі розвитку суспільства, пов’язані із гуманізацією освіти, високими вимогами до кожного члена суспільства як особистості, так і професіонала та зумовлюють актуальність освіти дорослих як невід’ємної складової неперервної освіти і розширення тематики наукових досліджень у цій галузі.
Особливо цінними є дослідження присвячені освіті впродовж життя соціальних працівників, які є посередниками між державою і суспільством, агентами змін і вдосконалення соціальної й освітньої політики. Визнання компетентнісного підходу у підготовці соціальних працівників, що має виявлятися в оновленні змісту освіти у відповідь на суспільні трансформації, зумовлює необхідність створення умов для розвитку освіти протягом життя у сфері професійної діяльності соціального працівника як узагальнену умову здатності ефективно діяти у конкретній професійній ситуації.
Звернено увагу на проблему підготовки фахівців соціальної сфери у системі неперервної освіти, що передбачає професійний розвиток дорослих людей, зокрема соціальних працівників. Становлення системи неперервної освіти є стратегічним завданням реформування всіх освітніх систем, що послідовно визначають свої національно-специфічні особливості, в той же час орієнтуючись на базові освітні принципи.