ПІДГОТОВКА СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Тетяна Спіріна Київський унівесри-тет імені Бориса Грінченка, бульвар Ігоря Шамо, 18/2, 02000 Київ, Україна https://orcid.org/0000-0003-0287-7343
  • Тетяна Лях Київський унівесритет імені Бориса Грінченка, бульвар Ігоря Шамо, 18/2, 02000 Київ, Україна https://orcid.org/0000-0002-8807-0497

DOI:

https://doi.org/10.28925/2518-7635.2019.4.3

Анотація

У статті розглянуто становлення системи неперервної освіти є стратегічним завданням реформування всіх освітніх систем, що послідовно визначають свої національно-специфічні особливості, в той же час орієнтуючись на базові освітні принципи. Швидкоплинні зміни на сучасному етапі розвитку суспільства, пов’язані із гуманізацією освіти, високими вимогами до кожного члена суспільства як особистості, так і професіонала та зумовлюють актуальність освіти дорослих як невід’ємної складової неперервної освіти і розширення тематики наукових досліджень у цій галузі.
Особливо цінними є дослідження присвячені освіті впродовж життя соціальних працівників, які є посередниками між державою і суспільством, агентами змін і вдосконалення соціальної й освітньої політики. Визнання компетентнісного підходу у підготовці соціальних працівників, що має виявлятися в оновленні змісту освіти у відповідь на суспільні трансформації, зумовлює необхідність створення умов для розвитку освіти протягом життя у сфері професійної діяльності соціального працівника як узагальнену умову здатності ефективно діяти у конкретній професійній ситуації.
Звернено увагу на проблему підготовки фахівців соціальної сфери у системі неперервної освіти, що передбачає професійний розвиток дорослих людей, зокрема соціальних працівників. Становлення системи неперервної освіти є стратегічним завданням реформування всіх освітніх систем, що послідовно визначають свої національно-специфічні особливості, в той же час орієнтуючись на базові освітні принципи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Тетяна Спіріна, Київський унівесри-тет імені Бориса Грінченка, бульвар Ігоря Шамо, 18/2, 02000 Київ, Україна

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри соціаль-ної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини

Тетяна Лях, Київський унівесритет імені Бориса Грінченка, бульвар Ігоря Шамо, 18/2, 02000 Київ, Україна

Кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини

Downloads


Переглядів анотації: 303

Опубліковано

2020-03-07

Як цитувати

Спіріна, Т., & Лях, Т. (2020). ПІДГОТОВКА СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ. The Modern Higher Education Review, (4), 27–34. https://doi.org/10.28925/2518-7635.2019.4.3

Номер

Розділ

НЕПЕРЕРВНА ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають