ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА В ДУХОВНО-МОРАЛЬНОМУ ВИМІРІ

Автор(и)

  • Людмила Ракітянська Криворізький дер-жавний педагогічний університет, пр. Гагаріна, 54, 50000 Кривий Ріг, Україна https://orcid.org/0000-0003-3586-2754

DOI:

https://doi.org/10.28925/2518-7635.2019.4.1

Анотація

Статтю присвячено проблемі освіти та підготовки викладачів нового покоління в епоху техногенної цивілізації, для якої характерний подальший науково-технічний прогрес: з одного боку, духовна деградація в суспільстві, що, з іншого – спричинена матеріальною вигодою для суспільства. Крім того, стає глобальним вивчення «психологічної» кризи, що пов’язана із загальним «психічним захворюванням» суспільства. Ідея «зведення розуму до емоцій» є провідною у працях американських вчених, які розглядають її як «панацею» в сучасному суспільстві. Зазначено, що особлива увага серед українських вче-них, зокрема, у сфері вищої освіти, приділяється теорії емоційного інтелекту. Зроблено висновок, що «емоційний інтелект» викладача, як особистісна та професійна якість, забезпечує: професійне акмеологічне зростання; ефективне міжособистісне спілкування; продуктивну, професійну, гуманістично орієнтовану діяльність; стресозахисну функцію. Звернено увагу, що самі ці критерії повинні керувати професійною підготовкою та освітою викладачів нового покоління.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Людмила Ракітянська, Криворізький дер-жавний педагогічний університет, пр. Гагаріна, 54, 50000 Кривий Ріг, Україна

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методи-ки музичного виховання, співу та хорового диригування

Downloads


Переглядів анотації: 307

Опубліковано

2020-03-05

Як цитувати

Ракітянська, Л. (2020). ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА В ДУХОВНО-МОРАЛЬНОМУ ВИМІРІ. The Modern Higher Education Review, (4), 10–16. https://doi.org/10.28925/2518-7635.2019.4.1

Номер

Розділ

НЕПЕРЕРВНА ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА