РАЗОМ З УКРАЇНОЮ: ДОСВІД ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ СТИЛІСТИКИ У ЗАПОБІГАННІ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2617-5266/2024.910

Ключові слова:

торгівля людьми, метафора, сторітелінг, інтегроване навчання, сенсорна мова, просоціальна стилістика, соціальні науки, співробітництво

Анотація

У статті описано практичний лінгводидактичний досвід викладання стилістики для соціальних цілей в українському (Київський університет імені Бориса Грінченка) та французькому (Університет Поль-Валері Монпельє 3, Франція) університетах, що є відповіддю на виклики інтеграції соціальних наук у лінгвістичні та нелінгвістичні дисципліни на основі когнітивних структур, вербалізованих за допомогою стилістичних засобів у медійному дискурсі. Соціальний вплив викладання стилістики зумовлений необхідністю підвищення обізнаності суспільства з проблемами воєнного часу в Україні та за кордоном. Прикладом може слугувати проект із запобігання торгівлі людьми, реалізований за підтримки програми стипендій CEFRES (Французький дослідницький центр гуманітарних і соціальних наук) для українських науковців. Під час перебування в EMMA (Études Montpelliéraines du Monde Anglophone) були застосовані методи польових спостережень, анкетування в навчальному процесі, а також обговорення з європейськими колегами питань інкорпорації тем, пов'язаних з війною, в гуманітарні науки. Результати пропонують огляд змістовної та концептуальної сумісності між філологічним та нефілологічними гуманітарними дисциплінами в Університеті Поля Валері Монпельє 3, а також оцінку потенційної крос-культурного педагогічного співробітництва між університетами. Результати дослідження розкривають розуміння методологічного виміру використання стилістичних засобів (метафори, сторітелінгу, схем і сенсорної мови) для розвитку соціолінгвістичних навичок студентів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Abdelhamid, S., & Katz, A. (2024). Figurative Language in Computer Education: Evidence from YouTube Instructional Videos. 2021 ASEE Virtual Annual Conference Content Access Proceedings. https://doi.org/10.18260/1-2--37191

Amrina, A., Amelia, A., & Nicholas, T. (2024). A review of Integrated Curriculum models in Language teaching. Lingeduca Journal of Language and Education Studies, 3(2), 71–86. https://doi.org/10.70177/lingeduca.v3i2.1339

Borsetto, E., & Saccon, C. (2023). Students’ experience of Double Degree programs: motivations and perceptions of skill acquisition. 9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’23) Universitat Polit`Ecnica De Val`Encia, Val`Encia, 2023, 121–128. https://doi.org/10.4995/head23.2023.16351

Bouchet, M. (2024). Promoting Integrated teaching and critical thinking for remodeling financial curricula: The Way Forward to Exposing the Hidden Causes of Financial Volatility. In Palgrave studies in accounting and finance practice (pp. 155–174). https://doi.org/10.1007/978-3-031-58273-8_11

Cushing, I. (2022). A Text-World pedagogy for young stylisticians. In Springer eBooks (pp. 159–181). https://doi.org/10.1007/978-3-030-83609-2_7

Giovanelli, M., & Harrison, C. (2022). Cognitive Grammar in the Classroom: A case study. In Springer eBooks (pp. 131–158). https://doi.org/10.1007/978-3-030-83609-2_6

Hanauer, D. I. (2022). Pedagogical stylistics in the service of democracy. In Springer eBooks (pp. 55–73). https://doi.org/10.1007/978-3-030-83609-2_3

Healey, B. (2024). Crafting scenes. Writing & Pedagogy, 15(3), 257–263. https://doi.org/10.1558/wap.26816

Healey, B., & Gardner, P. (2021). Writing, grammar and the body: a cognitive stylistics framework for teaching upper primary narrative writing. Literacy, 55(2), 125–135. https://doi.org/10.1111/lit.12242

Jaafar, E. A., & Ganapathy, M. (2022). Investigating EFL Learners’ Ability to Analyse Poetic Language: A Pedagogical corpus Stylistic approach. Theory and Practice in Language Studies, 12(5), 866–875. https://doi.org/10.17507/tpls.1205.06

Kupp, M., & Mueller, U. (2024). Case teaching workbook. In Ubiquity Press eBooks. https://doi.org/10.5334/bdb.e

Lee, W. (2024). A study on the Integrated Teaching Method of Korean Language Department using Poetry Texts. Korean Association for Learner-Centered Curriculum and Instruction, 24(8), 843–858. https://doi.org/10.22251/jlcci.2024.24.8.843

Lei, Q., & Zhang, C. (2024). Using multimodal resources to design EFL classroom lead-ins—A multimodal pedagogical stylistics perspective. Linguistics and Education, 83, 101338. https://doi.org/10.1016/j.linged.2024.101338

Margalitashvili, D., Davitashvili, M., & Ghagholishvili, M. (2024). Another Method of Integrated Teaching of Chemistry and Biology. International Scientific Conference “Education, Research, Practice” Proceedings. https://doi.org/10.52340/erp.2024.05.25

Ngelambong, A., Wong, S. F., Fahmi Choirisa, S., Jasrotia, A., & Abdul Hadi, A. (2024). United We Stand, Divided We Fall: Developing an Integrated Collaborative Teaching Model for Hospitality Online Education. Gading Journal for Social Sciences, Volume 27 (Special Issue: Advances in Hospitality and Tourism Research), 13–25.

O’Keeffe, A., & McCarthy, M. J. (2022). The Routledge Handbook of Corpus Linguistics. In Routledge eBooks. https://doi.org/10.4324/9780367076399

Author. (2018). Storytelling in English-language anti-trafficking campaign: a cognitive perspective. Studia Philologica. https://doi.org/10.28925/2311-2425.2018.11.16

Author. (2022). Cognitive “warning signs” in HT media texts. rossroads a Journal of English Studies, 38(3), 41–65. https://doi.org/10.15290/cr.2022.38.3.03

Author. (2023). A spiderweb of HT: An empirical linguistic study. Crossroads a Journal of English Studies, 43(4), 124–155. https://doi.org/10.15290/cr.2023.43.4.07

Author (in press). The Effects of Sensory Language in HT Survival Storytelling: An Empirical Study. Human Affairs, 35.

Pillière, L., & Sorlin, S. (2024). Introduction: Enacting Style and Sense(s). In Style and Sense(s) (pp. 1–17). https://doi.org/10.1007/978-3-031-54884-0_1

Séminaire : Elina Paliichuk (Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University & CEFRES) “Prosocial Stylistics: Wartime Narratives on Human Trafficking” | EMMA. (n.d.). https://emma.www.univ-montp3.fr/fr/actualit%C3%A9s/s%C3%A9minaire-elina-paliichuk-borys-grinchenko-kyiv-metropolitan-university

Sorlin, S. (2014). The ‘indisciplinarity’ of stylistics. Topics in Linguistics, 14(1), 9–15. https://doi.org/10.2478/topling-2014-0008

Sorlin, S. (2016). Three major handbooks in three years: Stylistics as a mature discipline. Language and Literature International Journal of Stylistics, 25(3), 286–301. https://doi.org/10.1177/0963947016660221

Svobodová, Z., Kříž, J., & Veteška, J. (2024). Transformation of Teaching through Co-Teaching and Innovative Methods. Acta Educationis Generalis, 14(3), 41–55. https://doi.org/10.2478/atd-2024-0017

Van Peer, W., & Chesnokova, A. (2024). “The Sound Must Seem an Echo to the Sense”: Experiencing Oral and Silent Reading of Poetry. In Style and Sense(s) (pp. 235–257). https://doi.org/10.1007/978-3-031-54884-0_10

Vo, L., & Cao, T. L. (2024). Teaching English Literature in the Vietnamese EFL context. In Advances in Educational Technologies and instructional design book series (pp. 116–130). https://doi.org/10.4018/979-8-3693-3294-8.ch006

Yepikhina, M., Shuliar, V., Liskovych, O., Opushko, N., Yakovliv, V., & Maksymchuk, I. (2023). Advantages and Problems of Integrated Teaching: The Role of Neurodidactics in Partnership Pedagogies. Brain Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 14(4), 579–592. https://doi.org/10.18662/brain/14.4/529

Zyngier, S., & Watson, G. (2022). Pedagogical stylistics in the 21st century. In Springer eBooks. https://doi.org/10.1007/978-3-030-83609-2

Downloads


Переглядів анотації: 115

Опубліковано

2024-12-28

Як цитувати

Палійчук, Е. (2024). РАЗОМ З УКРАЇНОЮ: ДОСВІД ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ СТИЛІСТИКИ У ЗАПОБІГАННІ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ. The Modern Higher Education Review, (9), 163–183. https://doi.org/10.28925/2617-5266/2024.910

Номер

Розділ

ВИЩА ОСВІТА У ЧАСИ КРИЗИ