ЕТИЧНІ ПРИНЦИПИ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА
DOI:
https://doi.org/10.28925/2518-7635.2022.77Ключові слова:
етичні принципи, етика, етичний кодекс, діяльність соціального педагогаАнотація
У статті розкрито важливість етичної регламентації професії соціального педагога. Охарактеризовано зафіксовані в етичному кодексі етичні принципи соціально-педагогічної діяльності: повага до гідності кожної людини, пріоритетність інтересів клієнта, толерантність, довіра та взаємодія у вирішенні проблем клієнта, доступність послуг, конфіденційність, дотримання норм професійної етики. Діяльність соціального педагога потребує морального регулювання суспільства як спеціально організована та регламентована діяльність, що передбачає орієнтацію на особистість, індивідуальність, розкриття сутнісних сил людини, надання їй комплексної соціально-психологічно-педагогічної допомоги у розв’язанні особистісних проблем, в усвідомленні себе суб’єктом власного життя. Етичний кодекс орієнтує на дотримання таких етичних принципів діяльності соціального педагога, як повага до гідності кожної людини, пріоритетність інтересів клієнта, толерантність, довіра та взаємодія у вирішенні проблем клієнта, доступність послуг, конфіденційність, дотримання норм професійної етики. Моральний аспект діяльності соціального педагога розкривається через систему моральних цінностей, чеснот і добра в поведінці, що орієнтує на дотримання норм професійної етики/
Завантаження
Посилання
Riabova, Y. (2021). Professional training of future specialists in the social sphere in the conditions of multicultural society. The Modern Higher Education Review, (6), 46-55. https://doi.org/10.28925/2518-7635.2021.63
Lyakh, T. & Spirina, T. (2021) Building professional competences of social workers through distance learning in the context of the Covid-19 pandemic. E-learning in the Time of COVID-19: Monograph. Vol. 13, Katowice, Poland, pp. 151–162. https://doi.org/10.34916/el.2021.13.13
Liakh, T., Spirina, T., & Klishevich, N. (2022). Social prevention of family injury in the territorial community. Social Work and Education, 9(2), 245–255. https://doi.org/10.25128/2520-6230.22.2.5
Maussumbayev R, Toleubekova R, Kaziyev K, Baibaktina A, & Bekbauova A. (2022). Development of research capacity of a future social pedagogue in the face of digital technologies. Educational Information Technology (Dordr), 27(5), 6947-6966. DOI: 10.1007/s10639-022-10
Mospan, N. V., & S. O. Sysoieva. (2022). Trends in digital adaptation of schools during the COVID-19 pandemic, Information Technologies and Learning Tools, 91(5), 21–35. DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v91i5.5063
Mospan, N. (2023). Trends in emergency higher education digital transformation during the COVID-19 pandemic. Journal of University Teaching & Learning Practice, 20(1), 50-70. https://doi.org/10.53761/1.20.01.04
Regueiro, B., Rodríguez-Fernández, J., Crespo, J., & Pino-Juste, M. (2021). Design and validation of a questionnaire for university students’ generic competencies (COMGAU). Frontiers in Education, 6. https://doi. org/10.3389/feduc.2021.606216.
Pavliuk, R., Liakh, T., Bezpalko, O., & Klishevich, N. (2017). Research-Based Training: Methodological Characteristics and Results of the Analysis of Educational Programs. Social Sciences, 6(4), 152. https://doi.org/10.3390/socsci6040152.
Pavliuk, R. & Liakh, T. (2019). Approaches to the development of the ICT competence standard in the system of research-based training for the future specialist of the social sphere in Ukraine. In: E. Smyrnova-Trybulska, P. Kommers, N. Morze, J. Malach (Eds.). Universities in the Networked Society. Critical Studies of Education, 10. Springer, Cham. (pp. 201–222). https://doi.org/10.1007/978-3-030-05026-9_12.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 «The Modern Higher Education Review»
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.