ПІДГОТОВКА СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ
Abstract
Анотація. Становлення системи неперервної освіти є стратегічним завданням реформування всіх освітніх систем, що послідовно визначають свої національно-специфічні особливості, в той же час орієнтуючись на базові освітні принципи.
Швидкоплинні зміни на сучасному етапі розвитку суспільства, пов’язані із гуманізацією освіти, високими вимогами до кожного члена суспільства як особистості, так і професіонала та зумовлюють актуальність освіти дорослих як невід’ємної складової неперервної освіти і розширення тематики наукових досліджень у цій галузі. Особливо цінними є дослідження присвячені освіті впродовж життя соціальних працівників, які є посередниками між державою і суспільством, агентами змін і вдосконалення соціальної й освітньої політики. Визнання компетентнісного підходу у підготовці соціальних працівників, що має виявлятися в оновленні змісту освіти у відповідь на суспільні трансформації, зумовлює необхідність створення умов для розвитку освіти протягом життя у сфері професійної діяльності соціального працівника як узагальнену умову здатності ефективно діяти у конкретній професійній ситуації.
У статті розглядається проблема підготовки фахівців соціальної сфери у системі неперервної освіти, що передбачає професійний розвиток дорослих людей, зокрема соціальних працівників. Становлення системи неперервної освіти є стратегічним завданням реформування всіх освітніх систем, що послідовно визначають свої національно-специфічні особливості, в той же час орієнтуючись на базові освітні принципи.
Ключові слова: заклад вищої освіти, навчально-виховний процес, неперервна освіта, освіта протягом життя, педагогічне середовище, соціальний працівник.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 The Modern Higher Education Review

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.








