СОЦІАЛЬНІ МЕДІА ТА ЗАКЛАДИ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ДЛЯ РЕКРУТИНГУ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Тетяна Даценко Київський університет імені Бориса Грінченка, вул. Маршала Тимошенка, 13-б, 04212 Київ, Україна https://orcid.org/0000-0001-5494-9834
  • Ольга Виговська Київський університет імені Бориса Грінченка, вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, 04053 Київ, Україна https://orcid.org/0000-0002-8635-9991
  • Андрій Сінько Київський університет імені Бориса Грінченка, вул. Маршала Тимошенка, 13-б, 04212 Київ, Україна https://orcid.org/0000-0001-7179-8118

DOI:

https://doi.org/10.28925/2518-7635.2020.5.9

Анотація

Кількість пропозицій у вищій освіті, як в Україні, так і у світі в цілому, достатньо велика, а відповідно і конкуренція за нових студентів.
Заклади вищої освіти (ЗВО) в таких умовах повинні знати як ефективно презентувати себе цільовим аудиторіям. У цьому можуть допомогти нові цифрові технології та соціальні медіа. Особливо важливими соціальні медіа стали у період карантинних обмежень, пов’язаних із пандемією COVID-19. Університети змушені використовувати Інтернет як основне джерело комунікації, як для розповсюдження інформації, так і для безпосереднього набору студентів. Як результат, використання соціальних медіа у галузі вищої освіти стрімко зростає і ЗВО докладають усе більше зусиль щодо своєї присутності в Інтернет-просторі. Заклади вищої освіти намагаються налагодити контакт із потенційними абітурієнтами ще в старших класах школи, використовуючи різні медіаплатформи, а саме соціальні мережі та месенджери.
Ця стаття присвячена теоретичному аналізу та практичному дослідженню проблеми використання соціальних медіа, зокрема соціальних мереж, закладами вищої освіти в Україні для рекрутингу студентів та підтримки двостороннього зв’язку з ними. Дослідження показало, що більшість першокурсників активно використовували соціальні мережі для пошуку інформації про ЗВО, частина з них підтримувала діалог із університетом за допомогою соціальних мереж до вступу. Важливою є закономірність: чим ширше та якісніше ЗВО представлений у соціальних мережах, тим частіше абітурієнти та студенти звертаються до них за пошуком необхідної інформації. Проте соціальні мережі все ж залишаються допоміжним інструментом, адже більшість українських абітурієнтів при виборі ЗВО, у першу чергу, довіряють офіційним вебсайтам та відгукам випускників. У будь-якому випадку, маркетинг вищої освіти стає все більш цифровим, і ця тенденція найближчим часом не зменшиться.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Тетяна Даценко , Київський університет імені Бориса Грінченка, вул. Маршала Тимошенка, 13-б, 04212 Київ, Україна

Кандидат психологічних наук, завідувач НМЦ інформаційно-рекламної та профорієнтаційної діяльності

Ольга Виговська , Київський університет імені Бориса Грінченка, вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2, 04053 Київ, Україна

Кандидат політичних наук, завідувач НДЛ інтернаціоналізації вищої освіти

Андрій Сінько , Київський університет імені Бориса Грінченка, вул. Маршала Тимошенка, 13-б, 04212 Київ, Україна

Магістрант, фахівець зі зв’язків з громадськістю та пресою, НМЦ інформаційно-рекламної та профорієнтаційної діяльності

Downloads


Переглядів анотації: 602

Опубліковано

2020-12-30

Як цитувати

Даценко , Т., Виговська , О., & Сінько , А. (2020). СОЦІАЛЬНІ МЕДІА ТА ЗАКЛАДИ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ДЛЯ РЕКРУТИНГУ СТУДЕНТІВ. The Modern Higher Education Review, (5), 91–99. https://doi.org/10.28925/2518-7635.2020.5.9

Номер

Розділ

ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ