ПІДГОТОВКА ВИКЛАДАЧІВ У МЕЖАХ ОНЛАЙН ПРОГРАМ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ЗДОБУТКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2518-7635.2020.5.8Ключові слова:
teacher trainees, networking, online educationАнотація
Розширена сфера використання інтегрованого навчання дозволяє дистанційно вивчати та викладати іноземну мову у власному ритмі.
На сьогоднішній день, доступна велика кількість інформації в різних форматах та існує відносна ефективність онлайн-програм для вивчення мови. Викладання та навчання є основними напрямками діяльності вищої освіти, таких як університети та коледжі. Майже всі університети США проводять онлайн-курси, а більшість з них проводять ці курси на онлайн платформах. Електронне навчання дає можливість пройти весь курс у власному темпі. Багато викладачів та професорів стверджують, що дистанційне навчання це майбутнє як викладання так і навчання. Завдяки сучасним технологіям існує безліч переваг для проведення дистанційних занять: гнучкість, зменшення витрат, мережева взаємодія, оформлення документації, збільшення кількості вільного часу, доступність та самодисципліна.
У зв’язку з поширенням COVID19, ефективно почали використову- вати сучасні технології в освіті. Рада вищої освіти Туреччини закрила всі університети країни та розпочала дистанційне навчання. У Раді заявили, що вищі навчальні заклади можуть вільно вибрати платформу для навчання онлайн. У статті розкрито як онлайн програми вивчення мов вплинули на створення нових закономірностей викладання. Встановлено перспективи використання онлайн програм для вивчення мов. В межах дослідження було проведено напівструктуроване опитування 275 викладачів-стажистів кафедри Викладання англійської мови. Стаття висвітлює найважливіші проблеми викладання під час онлайн-трансляцій та ставлення викладачів-стажистів до дистанційного навчання.
Завантаження
Посилання
Borys Grinchenko Kyiv University. (2020). Statement of Redundant Publication. The Modern Higher Education Review, (5). https://doi.org/10.28925/2518-7635.2020.5.11SRP
Blake, Robert (2009). The use of technology for second language distance learning. The Modern Language Journal, 93(1), 822–35. DOI: https://doi.org/10.1111/j.1540-4781.2009.00975.x
Chun, Dorothy (2011). CALL technologies for L2 reading post Web 2.0. In N. Arnold & L. Ducate (Eds.), Present And Future Promises Of CALL: From Theory and Research to New Directions in Language Teaching (pp. 131-169). San Marcos, TX: CALICO.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 «The Modern Higher Education Review»
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.