ПІДГОТОВКА ВИКЛАДАЧІВ У МЕЖАХ ОНЛАЙН ПРОГРАМ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ЗДОБУТКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2518-7635.2020.5.8

Ключові слова:

teacher trainees, networking, online education

Анотація

Розширена сфера використання інтегрованого навчання дозволяє дистанційно вивчати та викладати іноземну мову у власному ритмі.
На сьогоднішній день, доступна велика кількість інформації в різних форматах та існує відносна ефективність онлайн-програм для вивчення мови. Викладання та навчання є основними напрямками діяльності вищої освіти, таких як університети та коледжі. Майже всі університети США проводять онлайн-курси, а більшість з них проводять ці курси на онлайн платформах. Електронне навчання дає можливість пройти весь курс у власному темпі. Багато викладачів та професорів стверджують, що дистанційне навчання це майбутнє як викладання так і навчання. Завдяки сучасним технологіям існує безліч переваг для проведення дистанційних занять: гнучкість, зменшення витрат, мережева взаємодія, оформлення документації, збільшення кількості вільного часу, доступність та самодисципліна.
У зв’язку з поширенням COVID19, ефективно почали використову- вати сучасні технології в освіті. Рада вищої освіти Туреччини закрила всі університети країни та розпочала дистанційне навчання. У Раді заявили, що вищі навчальні заклади можуть вільно вибрати платформу для навчання онлайн. У статті розкрито як онлайн програми вивчення мов вплинули на створення нових закономірностей викладання. Встановлено перспективи використання онлайн програм для вивчення мов. В межах дослідження було проведено напівструктуроване опитування 275 викладачів-стажистів кафедри Викладання англійської мови. Стаття висвітлює найважливіші проблеми викладання під час онлайн-трансляцій та ставлення викладачів-стажистів до дистанційного навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Феріяль Кубуку, Університет Докуза Ейлюля, вул. Угур Мумку, 5, 35210 Ізмір, Туреччина

Кандидат теорії літератури, професор, завідувач кафедри англійської мови

Посилання

Borys Grinchenko Kyiv University. (2020). Statement of Redundant Publication. The Modern Higher Education Review, (5). https://doi.org/10.28925/2518-7635.2020.5.11SRP

Blake, Robert (2009). The use of technology for second language distance learning. The Modern Language Journal, 93(1), 822–35. DOI: https://doi.org/10.1111/j.1540-4781.2009.00975.x

Chun, Dorothy (2011). CALL technologies for L2 reading post Web 2.0. In N. Arnold & L. Ducate (Eds.), Present And Future Promises Of CALL: From Theory and Research to New Directions in Language Teaching (pp. 131-169). San Marcos, TX: CALICO.

Downloads


Переглядів анотації: 324

Опубліковано

2020-12-30

Як цитувати

Кубуку, Ф. . (2020). ПІДГОТОВКА ВИКЛАДАЧІВ У МЕЖАХ ОНЛАЙН ПРОГРАМ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ЗДОБУТКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. The Modern Higher Education Review, (5), 81–90. https://doi.org/10.28925/2518-7635.2020.5.8

Номер

Розділ

ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ