СИНЕРГЕТИЧНІ ЗАСАДИ МОДЕРНІЗАЦІЇ ФОРМ НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ

Автор(и)

  • Олександр Чалий Національний медичний університет ім. О.О. Богомольця, бульвар Тараса Шевченка, 13, 01601 Київ, Україна https://orcid.org/0000-0002-5755-3875
  • Олексій Сисоєв Київський міжнародний університет, вул. Львівська, 49, 03179 Київ, Україна https://orcid.org/0000-0001-5899-0244
  • Кирило Чалий Національний медичний університет ім. О.О. Богомольця, бульвар Тараса Шевченка, 13, 01601 Київ, Україна https://orcid.org/0000-0001-7077-0324
  • Інна Кривенко Національний медичний університет ім. О.О. Богомольця, бульвар Тараса Шевченка, 13, 01601 Київ, Україна https://orcid.org/0000-0001-5539-8632
  • Альбіна Криштопа Національний медичний університет ім. О.О. Бо- гомольця, бульвар Тараса Шевченка, 13, 01601 Київ, Україна https://orcid.org/0000-0003-1034-7342
  • Борис Коваль Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова, вулиця Пирогова, 56, 21018 Вінниця, Україна https://orcid.org/0000-0003-3856-6440

DOI:

https://doi.org/10.28925/2518-7635.2020.5.3

Анотація

Освітня система — це синергетична система (відкрита, нелінійна, неврівноважена, складна). Синергетичний підхід до освіти та науки відіграє важливу роль, оскільки створюється міждисциплінарний діалог та глибше вивчаються міждисциплінарні зв’язки. Основна місія освітньої діяльності — розвиток особистості, а використання міждисциплінар- ного напрямку дозволить краще розуміти глобальну систему «суспільство — природа». Реформування та модернізація вищої освіти в Україні, підвищення значення самостійної роботи студентів у загальному обсязі аудиторної та позааудиторнії підготовки призвели до впровадження електронного навчального змісту та інших компонентів дистанційної та телематичної освіти, що зосередженні на забезпечення відповідності національних освітніх стандартів міжнародним вимогам та повної участі України у розвитку європейського та світового освітнього простору.
У цій статті викладено етапи впровадження новітніх технологій викладання медичної та біологічної фізики та відображено особливості педагогічного процесу у вищій медичній освіті України. Визначено, що раціональне поєднання новітніх технологій та класичних методів викладання природничих наук сприяє взаємному синергетичному покращенню викладання та мінімізує когнітивний дисонанс, диспропорцію інформаційних потреб та пропозицій у вищій медичній освіті України.
У статті також розглядається питання дистанційних курсів та програм провідних вищих навчальних закладів світу, що призвело до значного збільшення кількості українських вищих навчальних закладів, які активно розробляють та використовують Інтернет-ресурси електронного навчання та інші форми дистанційного навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Олександр Чалий , Національний медичний університет ім. О.О. Богомольця, бульвар Тараса Шевченка, 13, 01601 Київ, Україна

Доктор фізико-математичних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, Академік АН ВШ України, заслужений діяч науки і техніки України, завідувач кафедри медичної і біологічної фізики та інформатики,

Олексій Сисоєв , Київський міжнародний університет, вул. Львівська, 49, 03179 Київ, Україна

Кандидат економічних наук, доцент, керівник департаменту ліцензування та акредитації

Кирило Чалий , Національний медичний університет ім. О.О. Богомольця, бульвар Тараса Шевченка, 13, 01601 Київ, Україна

Кандидат технічних наук, доктор фізико-математичних наук, Академік АН ВШ України, професор кафедри медичної і біологічної фізики та інформатики

Інна Кривенко , Національний медичний університет ім. О.О. Богомольця, бульвар Тараса Шевченка, 13, 01601 Київ, Україна

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри медичної і біологічної фізики та інформатики

Альбіна Криштопа , Національний медичний університет ім. О.О. Бо- гомольця, бульвар Тараса Шевченка, 13, 01601 Київ, Україна

старший викладач кафедри медичної і біологічної фізики та інформатики

Борис Коваль , Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова, вулиця Пирогова, 56, 21018 Вінниця, Україна

Старший викладач кафедри біологічної фізики, медичної апаратури та інформатики

Downloads


Переглядів анотації: 499

Опубліковано

2020-12-30

Як цитувати

Чалий , О., Сисоєв , О., Чалий , К., Кривенко , І., Криштопа , А., & Коваль , Б. (2020). СИНЕРГЕТИЧНІ ЗАСАДИ МОДЕРНІЗАЦІЇ ФОРМ НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ. The Modern Higher Education Review, (5), 31–38. https://doi.org/10.28925/2518-7635.2020.5.3

Номер

Розділ

НЕПЕРЕРВНА ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА