КЕЙС-МЕТОД: ДИДАКТИЧНА МОДЕЛЬ СОЦІАЛЬНО-КОГНІТИВНОЇ ТЕОРІЇ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ. ВИ- КЛАДАННЯ ДІЄСЛІВ СТАНУ ТА ДІЇ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2518-7635.2020.5.1Анотація
Спілкування — це зв’язок між людьми, а мова — його інструмент, що допомагає людині виразити свої почуття та думки. Саме мову дослід- жують з різних сторін та методологічних засад, які значною мірою відображають різноманітність вимірів, дозволяють краще досліджувати мову та проаналізувати її основні тенденції. Мову розглядають як соціальний процес, що створює міжособистісні стосунки а також є засобом вираження емоцій. Тому інтегроване навчання в процесі вивчення мови враховує та спирається на соціальний характер мови. Мовне та культурне різноманіття в межах Європейського Союзу створило нові вимоги до багатомовних європейських громадян. Для того, щоб відповідати новим принципам, необхідно, розробляти освітні стратегії тим, хто бере активну участь у навчанні іноземних мов у різних країнах та у новому контексті. Це забезпечить «продуктивність» вивчення іноземних мов при впровадженні іншомовної освіти. Таким чином, існує нагальна потреба сприяти процесу комунікативного навчання, щоб студент, який вивчає іноземну мову, у процесі взаємодії з іншими студентами, ділився своїми ідеями. У окремих випадках, такий підхід дозволить адаптуватися до практичних знань та засвоювати іноземну мову як рідну. Комунікативне викладання іноземної мови підкреслює комунікативну функцію мови та дозволяє студентам в процесі спілкування побудувати дружні відносини. Стаття містить модель теорії соціально-когнітивного навчання в контексті комунікативного підходу до викладання та вивчення іноземних мов.