КЕЙС-МЕТОД: ДИДАКТИЧНА МОДЕЛЬ СОЦІАЛЬНО-КОГНІТИВНОЇ ТЕОРІЇ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ. ВИ- КЛАДАННЯ ДІЄСЛІВ СТАНУ ТА ДІЇ

Автор(и)

  • Георгіос Паппас Відкритий університет Греції, вул. Пародос Арістотелус, 18, 26335 Патри, Греція https://orcid.org/0000-0001-7139-9432

DOI:

https://doi.org/10.28925/2518-7635.2020.5.1

Анотація

Спілкування — це зв’язок між людьми, а мова — його інструмент, що допомагає людині виразити свої почуття та думки. Саме мову дослід- жують з різних сторін та методологічних засад, які значною мірою відображають різноманітність вимірів, дозволяють краще досліджувати мову та проаналізувати її основні тенденції. Мову розглядають як соціальний процес, що створює міжособистісні стосунки а також є засобом вираження емоцій. Тому інтегроване навчання в процесі вивчення мови враховує та спирається на соціальний характер мови. Мовне та культурне різноманіття в межах Європейського Союзу створило нові вимоги до багатомовних європейських громадян. Для того, щоб відповідати новим принципам, необхідно, розробляти освітні стратегії тим, хто бере активну участь у навчанні іноземних мов у різних країнах та у новому контексті. Це забезпечить «продуктивність» вивчення іноземних мов при впровадженні іншомовної освіти. Таким чином, існує нагальна потреба сприяти процесу комунікативного навчання, щоб студент, який вивчає іноземну мову, у процесі взаємодії з іншими студентами, ділився своїми ідеями. У окремих випадках, такий підхід дозволить адаптуватися до практичних знань та засвоювати іноземну мову як рідну. Комунікативне викладання іноземної мови підкреслює комунікативну функцію мови та дозволяє студентам в процесі спілкування побудувати дружні відносини. Стаття містить модель теорії соціально-когнітивного навчання в контексті комунікативного підходу до викладання та вивчення іноземних мов.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Георгіос Паппас, Відкритий університет Греції, вул. Пародос Арістотелус, 18, 26335 Патри, Греція

Військовий аташе при Посольстві Греції в Україні (Респу- бліка Греція), доктор філософії (PhD) у галузі філології, тьютор кафедри іспанської мови та цивілізаційних досліджень

Downloads


Переглядів анотації: 430

Опубліковано

2020-12-30

Як цитувати

Паппас, Г. . (2020). КЕЙС-МЕТОД: ДИДАКТИЧНА МОДЕЛЬ СОЦІАЛЬНО-КОГНІТИВНОЇ ТЕОРІЇ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ. ВИ- КЛАДАННЯ ДІЄСЛІВ СТАНУ ТА ДІЇ. The Modern Higher Education Review, (5), 10–19. https://doi.org/10.28925/2518-7635.2020.5.1

Номер

Розділ

НЕПЕРЕРВНА ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА