ДИФЕРЕНЦІЙОВАНЕ НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ: БІБЛІОМЕТРИЧНИЙ АНАЛІЗ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2617-5266/2024.96

Ключові слова:

диференційоване навчання, вища освіта, заклади вищої освіти, бібліометричний аналіз, Bibliometrix, Biblioshiny

Анотація

Стаття розглядає за допомогою бібліометричного аналізу наукових джерел з наукометричної бази даних Scopus та програмного забезпечення Bibliometrix питання впровадження диференційованого навчання в закладах вищої освіти. Диференційоване навчання враховує різноманітні потреби, інтереси та можливості студентів, що відповідає глобальним освітнім тенденціям, таким як гнучкість навчання, інклюзивність та навчання протягом життя. Історія диференційованого навчання розпочалась зі спеціальної освіти та навчання обдарованих дітей, однак нещодавні дослідження підкреслюють його ширше застосування, включаючи STEM, вивчення мов та онлайн-освіту. Аналіз включає 129 публікацій, що становлять 13% від усіх досліджень у Scopus, пов'язаних з диференційованим навчанням. Основні напрямки дослідження включають викладання іноземних мов, інклюзивну освіту, інноваційні педагогічні методики та підготовку вчителів. Освітні тренди включають інтеграцію диференційованого навчання в навчання за допомогою цифрових технологій, його вплив на залученість учнів та академічні досягнення, а також його роль у сприянні інклюзивності та рівності. Дослідження підкреслює необхідність готовності та підготовки викладачів для ефективного впровадження диференційованого навчання. Створюючи мапи поточних знань та виявляючи прогалини в дослідженнях диференційованого навчання, стаття закладає основу для вдосконалення практик диференційованого навчання в закладах вищої освіти, підкреслюючи їхній потенціал для покращення результатів студентів та забезпечення освітньої рівності в цифровому середовищі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Altemueller, L., & Lindquist, C. (2017). Flipped classroom instruction for inclusive learning. British Journal of Special Education, 44(3), 341-358. https://doi.org/10.1111/1467-8578.12177

AM, M. A., Hadi, S., & Istiyono, E. (2023). Trend research mapping of differentiated instruction: A bibliometric analysis. Journal of Pedagogical Research, 7(3), 194-210. https://doi.org/10.33902/JPR.202320544

Attachoo, B., Imsa-ard, P. (2024). Illuminating Inclusive Pedagogy in Thai EFL Classrooms: Critical Perspectives and Practices in Higher Education. 3L: Language, Linguistics, Literature, 30(3), pp. 229–245. http://dx.doi.org/10.17576/3L-2024-3003-16

Au-Yong Oliveira, M., Walter, C. & Mangiatordi, A. (2022). Seeking Differentiated Instruction in Higher Education: An Analysis of the Literature. European Conference on Research Methodology for Business and Management Studies. http://dx.doi.org/21. 10.34190/ecrm.21.1.417.

Balchin, K. & Bouzaki, F. (2022) Using Instructional Technologies to Cater for Individual Learner Differences. International Journal of TESOL Studies (2022) Vol. 4 (3) 111-124 https://doi.org/10.46451/ijts.2022.03.09

Bi, M., Letzel-Alt, V., Pozas, M., Zhu, C., & Struyven, K. (2024). Chinese version of the teachers’ attitudes towards differentiated instruction scale: an adaptation study. Cogent Education, 11(1). https://doi.org/10.1080/2331186X.2024.2380166

Boelens, R., Voet, M., & De Wever, B. (2018). The design of blended learning in response to student diversity in higher education: Instructors’ views and use of differentiated instruction in blended learning. Computers & Education, Volume 120, Pages 197-212, ISSN 0360-1315, https://doi.org/10.1016/j.compedu.2018.02.009

Chiang, F.-K., & Wu, Z. (2021). Flipping a classroom with a three-stage collaborative instructional model (3-CI) for graduate students. Australasian Journal of Educational Technology, 37(4), 51–67. https://doi.org/10.14742/ajet.6330

Chua, N.A., Embong, A.M., Kadhim, K.A., Ismail, R., Ismail, I.L.M., Soon, G.Y., Baharuddin, S.‘A., Nasir, M.A.M.M., & Salaebing, M. (2024). The belief of Mandarin foreign language educators in differentiated instruction based on student characteristics. International Journal of Sustainable Development and Planning, Vol. 19, No. 2, pp. 629-635. https://doi.org/10.18280/ijsdp.19022

Educause (2023). 2023 EDUCAUSE Horizon Report. Teaching and Learning Edition. https://library.educause.edu/-/media/files/library/2023/4/2023hrteachinglearning.pdf

Elyas, T., AlHashmi, B., & Fang, F. (2020). Cognitive diversity among EFL learners: implications for teaching in higher education. TEFLIN Journal, 31(1), 44–69. https://doi.org/10.15639/teflinjournal.v31i1/44-69

Estaiteyeh, M., & DeCoito, I. (2023) Planning for Differentiated Instruction: Empowering Teacher Candidates in STEM Education. Can. J. Sci. Math. Techn. Educ. 23, 5–26. https://doi.org/10.1007/s42330-023-00270-5

Gebremeskel, T. A., Bachore, M. M., & Bushisho, E. W. (2024). The effects of multiple intelligence based reading tasks on EFL students reading skills achievements: The case of university students in Ethiopia, Heliyon, Volume 10, Issue 13, ISSN 2405-8440, https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2024.e33591.

Hernandez, A. M., Daoud, A., Woodcock, A., & Landin, K. (2023). Examining Field Experiences of Teacher Candidates During COVID-19: Systemic Inequities Unveiled for Underserved English Learners in K-12 Grades. Journal of Hispanic Higher Education, 22(3), 307-324. https://doi.org/10.1177/15381927211057764

Kohnke, L., & Moorhouse, B. L. (2022). Higher education instructors inclusive design practices during COVID-19: A Hong Kong perspective. In R. Sharpe, S. Bennett, & T. Varga-Atkins (Eds.), Handbook of digital higher education: Elgar handbooks in education (pp. 135-147). Cheltenham: Edward Elgar Publishing Limited.

Krishan, I. Q., & Al-rsa’i, M. S. (2023). The effect of technology-oriented differentiated instruction on motivation to learn science. International Journal of Instruction, 16(1), 961-982. https://doi.org/10.29333/iji.2023.16153a

Kupchyk, L., & Litvinchuk, A. (2020). Differentiated instruction in English learning, teaching and assessment in non-language universities. Advanced Education, 7(15), 89–96. https://doi.org/10.20535/2410-8286.168585

Kwan P., Kadel R., Memon T.D., & Hashmi S.S. (2024) Intensifying learner engagement and focus by a block mode flipped learning pedagogy. Flipped Classrooms and Learning: Perspectives, Opportunities and Challenges, pp. 9 -33 https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85198042619&partnerID=40&md5=b5d612d7cae4ffaba3357a7a121a4b45

Liou, R., Cheng, Y., Chu, P., Chang, H., & Liu, C. (2023). Effectiveness of differentiated instruction on learning outcomes and learning satisfaction in the evidence-based nursing course: Empirical research quantitative. Nursing Open, 10(10), 6794-6807. https://doi.org/10.1002/nop2.1926

Meşe, E., & Mede, E. (2022). Using digital differentiation to improve EFL achievement and self-regulation of tertiary learners: the Turkish context. Innovation in Language Learning and Teaching, 17(2), 340–353. https://doi.org/10.1080/17501229.2022.2043872

Ministry of Education and Science of Ukraine (2023). Візія майбутнього освіти і науки України [Vision of the future of education and science in Ukraine] https://mon.gov.ua/storage/app/media/Viziya.maybutnoho.osvity.i.nauky.Ukrayiny/12.07.2023/Viziya.maybutnoho.osvity.i.nauky.Ukrayiny-12.07.2023-2.1.pdf

Moallemi, R. (2024). The relationship between differentiated instruction and learner levels of engagement at university. Journal of Research in Innovative Teaching & Learning, Vol. 17 No. 1, pp. 21-46. https://doi.org/10.1108/JRIT-07-2022-0041

Nketsia, W., Opoku, M.P., Amponteng, M., & Mprah, W.K. (2024). Exploring the perceived knowledge of teacher educators and pre-service teachers on the differentiated instruction practices of teacher educators. Front. Educ. 9:1356675. https://doi.org/10.3389/feduc.2024.1356675

Obrovská, J., Svojanovský, P., Kratochvílová, J., Lojdová, K., Tůma, F., & Vlčková, K. (2023). Promises and challenges of differentiated instruction as pre-service teachers learn to address pupil diversity. Journal of Education for Teaching, 50(3), 403–420. https://doi.org/10.1080/02607476.2023.2247356

Onyishi, C.N., Sefotho, M.M. (2020). Teachers’ perspectives on the use of differentiated instruction in inclusive classrooms: Implication for teacher education. International Journal of Higher Education, 9 (6), pp. 136-150. https://doi.org/10.5430/ijhe.v9n6p136

Palahicky, S. (2015). Utilizing Learning Management System (LMS) Tools to Achieve Differentiated Instruction. In J. Keengwe & J. Agamba (Eds.), Models for Improving and Optimizing Online and Blended Learning in Higher Education (pp. 12-33). IGI Global Scientific Publishing. https://doi.org/10.4018/978-1-4666-6280-3.ch002

Rafi, F., & Pourdana, N. (2023). E-diagnostic assessment of collaborative and individual oral tiered task performance in differentiated second language instruction framework. Lang Test Asia 13, 6. https://doi.org/10.1186/s40468-023-00223-7

Şaban, C., & Atay, D. (2023). Differentiated Instruction in Higher Education EFL Classrooms: Instructors' Perceived Practices in a Turkish Context. Mextesol Journal, 47 (2). http://www.mextesol.net/journal/public/files/33b71d7ca3deebe5e8ed34b41b4fe3d2.pdf

Sangermán Jiménez, M. A., & Ponce, P. (2021). Differentiated Teaching Based on Standardized Metrics Integrating Fuzzy Logic Type 2 Detection Theory: High School Case-PrepaTec, Mexico. Future Internet, 13(4), 98. https://doi.org/10.3390/fi13040098

Sarzhanova, G., Otynshiyeva, M., Tleuzhanova, G., Assanova, D., & Sadvakassova, A. (2023). Organizational, technological, and pedagogical conditions for differentiated instruction of teaching English as a foreign language. International Journal of Education in Mathematics, Science, and Technology (IJEMST), 11(1), 74-95. https://doi.org/10.46328/ijemst.2809

Shareefa, M., & Moosa, V. (2020). The most-cited educational research publications on differentiated instruction: A bibliometric analysis. European Journal of Educational Research, 9(1), 331-349. https://doi.org/10.12973/eu-jer.9.1.331

Sun, Y., & Xiao, L. (2021). Research trends and hotspots of differentiated instruction over the past two decades (2000-2020): a bibliometric analysis. Educational Studies, 50(2), 186–202. https://doi.org/10.1080/03055698.2021.1937945

Synekop, O. (2020). Regulation aspect of learners’ language learning style in differentiated ESP instruction. Advanced Education, 7(15), 25–31. https://doi.org/10.20535/2410-8286.201978

Synekop O. (2020). Webquest as technology of differentiated ESP instruction at university level. Journal of Teaching English for Specific and Academic Purposes, 8 (1 Special Issue), pp. 43 - 52

https://doi.org/10.22190/JTESAP2001043S

Utami, A., Sujarwo, Fauziyah, P. Y., Mustadi, A., Hidayat, R., & Rofiki, I. (2024). Bibliometric analysis of research developments on differentiated instruction. European Journal of Educational Research, 13(3), 1421-1439. https://doi.org/10.12973/eu-jer.13.3.1421

Wang, Q., & Su, M. (2020). Integrating blockchain technology into the energy sector – from theory of blockchain to research and application of energy blockchain. Computer Science Review, 37. https://doi.org/10.1016/j.cosrev.2020.100275.

Downloads


Переглядів анотації: 36

Опубліковано

2024-12-28

Як цитувати

Терлецька, Т. (2024). ДИФЕРЕНЦІЙОВАНЕ НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ: БІБЛІОМЕТРИЧНИЙ АНАЛІЗ. The Modern Higher Education Review, (9), 101–118. https://doi.org/10.28925/2617-5266/2024.96

Номер

Розділ

НАВЧАННЯ ТА ОЦІНЮВАННЯ НА ОСНОВІ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ