ТЕЗАУРУС ЛЕМИ TEACHER В АКАДЕМІЧНОМУ ДИСКУРСІ ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ: КОРПУСНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2617-5266/2024.92Ключові слова:
лема teacher, онлайн-навчання, академічний дискурс, корпусна лінгвістика, тезаурусАнотація
Запровадження онлайн-навчання суттєво змінило освітні практики, спричинивши широкі дебати щодо його ефективності, викликів та потенціалу. Центральними темами цих обговорень є ролі педагогів і студентів, інноваційні стратегії підтримки зацікавленості та інтеграція технологій для задоволення різноманітних навчальних потреб. Викладачі, як ключові фігури в онлайн-освіті, відіграють важливу роль у визначенні успіху цих цифрових середовищ. Ця стаття досліджує тезаурус леми "teacher" у наукових текстах з онлайн-навчання та порівнює його з тлумаченнями в словниках і оглядом літератури статті для забезпечення всебічного розуміння того, як у цьому контексті визначається роль викладача.
Аналіз тезауруса показує, що слова як "student" і "learner" відображають орієнтованість онлайн-освіти на учнів, тоді як "instructor" є офіційнішим синонімом. Слова як "parent", "participant" та "user" вказують на широку екосистему, включаючи різних учасників і цифрові платформи. Додатково, "course", "school" та "education" підкреслюють структурні аспекти навчання, а "support" акцентує на ролі викладача в наданні керівництва. Це висвітлює еволюцію ролі викладача як педагога, наставника та співробітника в онлайн-освіті.
Огляд літератури переважно зосереджується на обов'язках викладача щодо керування класами, розробки уроків і оцінки результатів учнів, а також на викликах, таких як адаптація до технологій і підтримка залученості учнів. Натомість корпус пропонує більш всебічний погляд, підкреслюючи взаємопов'язані ролі учасників, важливість технологічних інструментів та стратегії для стимулювання залученості. Хоча обидва підходи визнають важливість ролі викладача, корпус надає ширший погляд на онлайн-навчання, враховуючи екологічні фактори, характеристики учнів і моделі навчання. Порівнюючи ці два підходи, дослідження підкреслює, як онлайн-освіта формується не лише ролями викладачів, але й більшою освітньою екосистемою, технологічними досягненнями та стратегіями залучення учнів.
Завантаження
Посилання
Abuhmaid, A., & Jarrah, H. (2022). Education leaders' perception on the effectiveness of online learning during the COVID-19 crises in UAE universities. Nurture, 16(2), 54-64. https://doi.org/10.55951/nurture.v16i2.127
Adedoyin, O., & Soykan, E. (2020). Covid-19 pandemic and online learning: the challenges and opportunities. Interactive Learning Environments, 31(2), 863-875. https://doi.org/10.1080/10494820.2020.1813180
Ai-xia, D. (2011). Factors influencing learner attitudes toward e-learning and development of e-learning environment based on the integrated e-learning platform. International Journal of E-Education E-Business E-Management and E-Learning. https://doi.org/10.7763/ijeeee.2011.v1.43
Anggriani, N. (2023). Teachers’ roles in an online English teaching. Lingua Scientia, 29(2), 77-85. https://doi.org/10.23887/ls.v29i2.37007
Badia, A., García, C., & Meneses, J. (2016). Approaches to teaching online: exploring factors influencing teachers in a fully online university. British Journal of Educational Technology, 48(6), 1193-1207. https://doi.org/10.1111/bjet.12475
Bigatel, P., Ragan, L., Kennan, S., May, J., & Redmond, B. (2012). The identification of competencies for online teaching success. Online Learning, 16(1). https://doi.org/10.24059/olj.v16i1.215
Bolliger, D., & Halupa, C. (2021). An investigation of instructors’ online teaching readiness. Techtrends, 66(2), 185-195. https://doi.org/10.1007/s11528-021-00654-0
Cheam, C. (2021). Online learning on quantitative subjects during Covid-19: identifying factor analysis for teaching effectiveness. International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, 11(5). https://doi.org/10.6007/ijarbss/v11-i5/9865
Cheawjindakarn, B., Suwannatthachote, P., & Theeraroungchaisri, A. (2012). Critical success factors for online distance learning in higher education: a review of the literature. Creative Education, 03(08), 61-66. https://doi.org/10.4236/ce.2012.38b014
Christiani, N., Tungka, N., & Nainggolan, R. (2023). Teachers’ role in online learning: perspectives of prospective Indonesian efl teachers. Journal of Education and E-Learning Research, 10(2), 187-193. https://doi.org/10.20448/jeelr.v10i2.4504
Corry, M., & Stella, J. (2018). Teacher self-efficacy in online education: a review of the literature. Research in Learning Technology, 26(0). https://doi.org/10.25304/rlt.v26.2047
Garrison, D. R., & Anderson, T. (2003). E-learning in the 21st century: A framework for critical thinking and reflective practice. Routledge.
Gupta, N., Neill, J., Cross, A., Cutrell, E., & Thies, W. (2015). Source effects in online education. https://doi.org/10.1145/2724660.2728671
Hațegan, C., Hodorogea, A., Talaş, D., Milevoj, K., Petrović, B., Sivickiene, R., & Durić, A. (2022). Students’ satisfaction with online learning at the beginning of the sars-cov-2 pandemic. Journal of Educational Sciences & Psychology, 12 (74)(1), 10-23. https://doi.org/10.51865/jesp.2022.1.03
Isrofiah, N., & Kusumadewi, H. (2022). Teachers’ obstacles of online learning process during pandemic era (a study of English teachers at golden kidz school, west Jakarta). Jedu Journal of English Education, 2(3), 239-246. https://doi.org/10.30998/jedu.v2i3.8058
Justice, K. (2017). The three C’s of effective online instruction. Poj Nursing Practice & Research, 1(3), 1-3. https://doi.org/10.32648/2577-9516/1/3/005
Kebritchi, M., Lipschuetz, A., & Santiague, L. (2017). Issues and challenges for teaching successful online courses in higher education. Journal of Educational Technology Systems, 46(1), 4-29. https://doi.org/10.1177/0047239516661713
Kesumaningsari, N., Pudjibudojo, J., & Louk, M. (2022). Teaching experience on online learning in higher education: generational analysis. Journal of Education and Learning (Edulearn), 16(3), 318-329. https://doi.org/10.11591/edulearn.v16i3.20508
Kızılcık, H., & Türüdü, A. (2022). Humanizing online teaching through care-centered pedagogies. Australasian Journal of Educational Technology, 38(4), 143-159. https://doi.org/10.14742/ajet.7872
Korat, O., & Shamir, A. (2012). Direct and indirect teaching: using e-books for supporting vocabulary, word reading, and story comprehension for young children. Journal of Educational Computing Research, 46(2), 135-152. https://doi.org/10.2190/ec.46.2.b
Marcus, J. (2022, October 6). With online learning, ‘let’s take a breath and see what worked and didn’t work’. The New York Times. https://www.nytimes.com/2022/10/06/education/learning/online-learning-higher-education.html
Meyer, K. (2014). Student engagement in online learning: what works and why. Ashe Higher Education Report, 40(6), 1-114. https://doi.org/10.1002/aehe.20018
Mohammad, W. (2023). Evaluating high school students' views on online learning with meeting apps during Covid-19. jpjj, 1(1), 13. https://doi.org/10.47134/jpjj.v1i1.62
Moore, M. G., & Kearsley, G. (2005). Distance education: A systems view of online learning. Wadsworth Publishing.
Mospan, N. V., & Sysoieva, S. O. (2022). Trends in digital adaptation of schools during the COVID-19 pandemic. Information Technologies and Learning Tools, 91(5), 21–35. https://doi.org/10.33407/itlt.v91i5.5063
Mospan, N. (2023). Digitalisation of writing in higher education: the COVID-19 pandemic impact. Journal of University Teaching & Learning Practice, 20(2), 1-24. https://doi.org/10.53761/1.20.02.08
Nicol, D. J., & Macfarlane-Dick, D. (2006). Formative assessment and self-regulated learning: A model and seven principles of good feedback practice. Studies in Higher Education, 31(2), 199-218. https://doi.org/10.1080/03075070600572090
Öztok, M., Zingaro, D., Brett, C., & Hewitt, J. (2013). Exploring asynchronous and synchronous tool use in online courses. Computers & Education, 60(1), 87-94. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2012.08.007
Qiang, H. (2018). Examining teachers’ roles in online learning. The Eurocall Review, 26(2), 3. https://doi.org/10.4995/eurocall.2018.9139
Russell, J. A. (2001). Internet-based learning: A critical review of the literature. Journal of Computing in Higher Education, 15(2), 3-22.
Salas‐Pilco, S., Yang, Y., & Zhang, Z. (2022). Student engagement in online learning in Latin American higher education during the COVID-19 pandemic: a systematic review. British Journal of Educational Technology, 53(3), 593-619. https://doi.org/10.1111/bjet.13190
Shrestha, S., Haque, S., Dawadi, S., & Giri, R. (2021). Preparations for and practices of online education during the Covid-19 pandemic: a study of Bangladesh and Nepal. Education and Information Technologies, 27(1), 243-265. https://doi.org/10.1007/s10639-021-10659-0
Siddique, A. (2023, April 15). The rise of online education and its impact on traditional learning institutions. Times of India. https://timesofindia.indiatimes.com/readersblog/ecommercetrends/the-rise-of-online-education-and-its-impact-on-traditional-learning-institutions-52621/
Sun, H., Sun, T., Sha, F., Gu, X., Hou, X., Zhu, F. & Fang, P. (2022). The influence of teacher–student interaction on the effects of online learning: based on a serial mediating model. Frontiers in Psychology, 13. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.779217
Teacher (a) https://dictionary.cambridge.org/thesaurus/teacher
Teacher (b) https://www.merriam-webster.com/thesaurus/teacher
Thesaurus (a) https://www.sketchengine.eu/documentation/cql-thesaurus/
Thesaurus (b) https://www.sketchengine.eu/blog/automatic-thesaurus-synonyms-for-all-words/
Veliche, A. (2024, July 18). Op-ed: What online education tells us about in-person learning. The Huntington News. https://huntnewsnu.com/78961/editorial/op-ed-what-online-education-tells-us-about-in-person-learning/
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 The Modern Higher Education Review

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.