ТЕСТУВАННЯ ЯК ФОРМА ОЦІНЮВАННЯ МОВИ: ДОСВІД УКРАЇНИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2617-5266.2023.87

Ключові слова:

оцінювання, знання та вміння, тест, розроблення тесту, тестові завдання

Анотація

У статті порушуються питання компетентності вчителів, які є «майстрами на всі руки», в оцінюванні та розробленні тестів, їхнього усвідомлення цілей оцінювання, а також здібностей вчителів інтерпретувати методи та принципи розроблення тестових завдань, зокрема для оцінювання англомовних та мовленнєвих компетентностей студентів. У статті, автор також, розмірковує над можливістю вчителів закладів вищої освіти робити за допомогою тестів достовірні висновки щодо знань і навичок учасників тестування, а також над наявністю у викладачів, які стають авторами завдань і розробниками тестів, достатніх знань і навичок для цього складного завдання. Об’єктом дослідження є аналіз досвіду та практик розроблення та застосування тестів для оцінювання англомовних компетентностей студентів в освітньому процесі у закладах вищої освіти України. Результати та висновки, зроблені автором, можуть сприяти викладачам закладів вищої освіти осмислити специфіку процесу розроблення якісних тестів. Крім того, ця стаття може підвищити обізнаність про важливість глибшої теоретичної та практичної експертизи у високоякісному оцінюванні мовної освіти, а також зосередити увагу вчителів на складних проблемах створення, адміністрування та аналізу тестів для оцінювання англомовних компетентностей студентів у закладах вищої освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Alderson, C., Clapham, C., & Wall, D. (1995). Language test construction and evaluation. Cambridge, UK: Cambridge University Press.

Ashraf, A. & Zaki, S. (2019). Language assessment in higher education: Challenges and consequences. Pakistan Journal of Education, 36(3), 163-185. https://doi.org/0.30971/pje.v36i3.437

Bachman, L.F. (2013). Ongoing challenges in language assessment. Evaluation, Methodology, and Interdisciplinary Themes, 3(12), Interdisciplinary Themes. https://doi.org/10.1002/9781118411360.wbcla128

Brown, H. D., & Abeywickrama, P. (2019). Language assessment: Principles and classroom practice. New York, USA: Pearson Longman.

Brown, J.D. & Bailey, K.M. (2008). Language testing courses: What are they in 2007? Language Testing, 25(3), 349–383. https://doi.org/10.1177/0265532208090157

Brown, J. D. (2011). Testing in language programs: A comprehensive guide to English language assessment. New York, USA: McGraw Hill.

Buck, G. (2001). Assessing listening. Cambridge, UK: Cambridge University Press.

Carr, N. (2011). Designing and Analyzing Language Tests. Oxford: Oxford University Press.

Cohen, A. (1994). Assessing Language Ability in the Classroom. Boston: Heinle and Heinle Publishers.

CEFRL. (2001). Common European Framework of Reference for Languages: Learning teaching, assessment. Cambridge: Cambridge University Press. Council of Europe.

De Benedetti, K. (2006). Language testing: Some problems and solutions. Universidad de Guanajuato, México, 30(1), 25-41. https://www.mextesol.net/journal/public/files/2bbd95c84cfda1581bedde28ef1333ae.pdf

Davies, A. (1990). Principles of Language Testing (Applied Language Studies). Blackwell Pub.

Douglas, D. (2010). Understanding Language Testing. London: Hodder-Arnold.

Eckes, T, & Althaus, H.J. (2020). Language proficiency assessments in higher education admissions. In Oliveri, M.E., & Wendler, C. (Eds). Higher Education Admission Practices: An International Perspective, (pp.256-275). https://doi.org/10.1017/9781108559607.015

Green, A. (2014). Exploring language assessment and testing: Language in action. Oxon: Routledge.

Giraldo, F. (2019). Designing Language Assessments in Context: Theoretical, Technical, and Institutional Considerations. HOW, 26(2), 123-143. https://orcid.org/0000-0001-5221-8245

Hubley, A.M. & Zumbo, B.D. (1996). A dialectic on validity: Where we have been and where we are going. The Journal of General Psychology, 123(3), 207-215. https://doi.org/10.1080/00221309.1996.9921273

Hughes, A. (2002). Testing for language teachers: Second edition. Cambridge: Cambridge University Press.

McNamara, T. (2004). Language testing. In Davies, A. & Elder, C. (Eds.). The handbook of applied linguistics (pp. 763-783). Oxford: Blackwell.

Morrison, A., & Sepulveda-Escobar, P. (2022). Chilean English as a foreign language teacher educators’ conceptions and practices of online assessment. RELC Journal. https://doi.org/10.1177/00336882221079059

Mospan, N. V., Ognevyuk, V. O., & Sysoieva, S. S. (2022). Emergency higher education digital transformation: Ukraine’s response to the COVID-19 pandemic. Information Technologies and Learning Tools, 89(3), 90–104. https://doi.org/10.33407/itlt.v89i3.4827

Ramirez, A. (2020). Challenges in the Design and Implementation of an English Placement Test for a Colombian Public University. Gist Education and Learning Research Journal, 21, 191-208. https://doi.org/10.26817/16925777.825

Rapi, L. & Miconi, H. (2014). Theoretical and practical problems in designing tests for foreign language programs. European Scientific Journal, 10(29), 156-164. https://doi.org/10.19044/esj.2014.v10n29p%25p

Downloads


Переглядів анотації: 112

Опубліковано

2023-12-28

Як цитувати

Висоцька, О. (2023). ТЕСТУВАННЯ ЯК ФОРМА ОЦІНЮВАННЯ МОВИ: ДОСВІД УКРАЇНИ. The Modern Higher Education Review, (8), 54–64. https://doi.org/10.28925/2617-5266.2023.87

Номер

Розділ

ПОРІВНЯЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ З ВИЩОЇ ОСВІТИ