ІНТЕГРАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЙ UNDERLINE У ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ (ESP)

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2518-7635.2023.812

Ключові слова:

цифровий інструмент, англійська мова за професійним спрямуванням, онлайн-читання, онлайн-навчання

Анотація

Стаття присвячена проблемі інтеграції цифрового інструменту Underline під час онлайн заняття в рамках курсу англійської мови за професійним спрямуванням. Підкреслення Underline – це розширення Google Chrome, яке вважається інструментом читання. Це дозволяє студентам покращувати свій словниковий запас під час перегляду іншомовного контенту (статті, форум тощо). Метою статті є опис Underline та оцінка його ефективності під час онлайн заняття з англійської мови за професійним спрямуванням. Для досягнення цієї мети ми детально розглянули можливості Underline і виділили його переваги. Вивчаючи ефективність Underline, ми провели опитування на основі анонімної анкети, створеної в Google Forms. Дослідження проводилось серед студентів 4 курсу Інституту фізичного виховання і спорту протягом І семестру 2023-24 навчального року в  Луганському національному університеті імені Тараса Шевченка. Результати дослідження показали, що Underline значно полегшує студентам розуміння англомовного контенту в Інтернеті. Таким чином, Underline зробило читання онлайн більш приємним і привабливим. Крім того, це розширення збільшило мотивацію студентів до читання професійно-орієнтованих текстів та сприяло самостійному вивченню нових слів за допомогою мобільного додатку Underline.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Bogusz, M. (2021). Care over the international students during COVID-19 lockdown. The Modern Higher Education Review, 6, 87–98. https://orcid.org/0000-0002-8689-7773

Boltižiar, J., & Munkova, D. (2023). Emergency remote teaching of listening comprehension using YouTube videos with captions. Education and Information Technologies, Springer Nature. https://doi.org/10.1007/s10639-023-12282-7

Dubin, B. (2021). Implementing Flipgrid for speaking practice during emergency remote teaching. エクス: 言語文化論集, 12. 31–42. https://www.researchgate.net/publication/370593577_Implementing_Flipgrid_for_Speaking_Practice_during_Emergency_Remote_Teaching#fullTextFileContent

Hodges, C.B., Moore, S., Lockee, B.B., Trust, T., & Bond, M.A. (2020). The difference between emergency remote teaching and online learning. EDUCAUSE Review. https://er.educause.edu/articles/2020/3/the-difference-between-emergency-remote-teaching-and-online-learning

Maximova, O. B. (2020). Developing reading comprehension skills in an ESP course through сritical pedagogy strategies. In V. I. Karasik (Ed.), Topical Issues of Linguistics and Teaching Methods in Business and Professional Communication, 97. European Proceedings of Social and Behavioural Sciences (pp. 51–55). European Publisher. https://doi.org/10.15405/epsbs.2020.12.02.8

Mospan, N. V., & Sysoieva, S. O. (2022). Trends in digital adaptation of schools during the COVID-19 pandemic. Information Technologies and Learning Tools, 91(5), 21–35. https://doi.org/10.33407/itlt.v91i5.5063

Mospan, N. (2023a). Trends in emergency higher education digital transformation during the COVID-19 pandemic. Journal of University Teaching & Learning Practice, 20(1), 50–70. https://doi.org/10.53761/1.20.01.04

Mospan, N. (2023b). Digitalisation of writing in higher education: the COVID-19 pandemic impact. Journal of University Teaching & Learning Practice, 20(2), 1–24. https://doi.org/10.53761/1.20.02.08

Nehrivoda O., & Trubitsyna O. (2023). Розвиток говоріння та письма під час дистанційного навчання: проблеми та перспективи [Development speaking and writing during distance learning: problems and prospects] Інноваційна педагогіка, 57(2), 68–71. https://doi.org/10.32782/2663-6085/2023/57.2.12

Kusuma, P. (2022). EFL preservice teachers’ technology integration in managing and teaching speaking skills during emergency remote teaching. PROFILE Issues in Teachers Professional Development, 24(2), 149–165. https://doi.org/10.15446/profile.v24n2.97497

Paralympic Games Britannica Kids. https://kids.britannica.com/students/article/Paralympic-Games/599807#

Simkova, I., & Bondarenko. O. (2021). The impact of emergency remote teaching on the development of listening skills during English classes in secondary schools of Ukraine. International Journal of Current Science Research and Review, 4(9), 1146–1152. https://doi.org/10.47191/ijcsrr/V4-i9-00

Stepanechko, O. (2022). Remote English teaching in Ukraine: Challenges and achievements. Débats Scientifiques Et Orientations Prospectives Du Développement Scientifique. https://doi.org/10.36074/logos-08.07.2022.077

Son, J.B. (2013). Reading online and offline: language teachers’ perspectives. International Journal of Computer-Assisted Language Learning and Teaching, 3(4), 25–32. https://www.researchgate.net/profile/Jeong-Bae-Son/publication/314443349_Reading_Online_and_Offline_Language_Teachers'_Perspectives/links/5f34873aa6fdcccc43c59f53/Reading-Online-and-Offline-Language-Teachers-Perspectives.pdf

Underline Review. https://chromewebstore.google.com/detail/underline/ogdfpjfkomoeoodbemmkloabcjkmmbol

Zenotz, V. (2015). Awareness development for online reading. In C. Finkbeiner, & A. Svalberg (Eds.). Awareness Matters. London. https://doi.org/10.4324/9781315764948

Downloads


Переглядів анотації: 94

Опубліковано

2023-12-28

Як цитувати

Петрушкова, А. (2023). ІНТЕГРАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЙ UNDERLINE У ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ (ESP). The Modern Higher Education Review, (8), 104–111. https://doi.org/10.28925/2518-7635.2023.812

Номер

Розділ

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ