ВПРОВАДЖЕННЯ ОНЛАЙН КУРСУ ДЛЯ СТУДЕНТІВ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2617-5266.2023.86

Ключові слова:

підготовка студентів, музично-педагогічні спеціальності, формування інтеграційно-педагогічних умінь, дистанційне навчання, ІКТ інструменти

Анотація

У статті розглядаються актуальні проблеми забезпечення методики роботи в онлайн-умовах майбутніх учителів музики, які навчаються в педагогічних університетах за спеціальністю 014 Середня освіта (Музичне мистецтво). У роботі представлено методику онлайн-роботи зі студентами на інтегрованому курсі «Методика викладання «Мистецтво» в школі». Представлено методику роботи зі студентською аудиторією змішаної форми навчання за допомогою засобів телекомунікації з використанням графічних та музичних редакторів. Вона включала роботу з електронними підручниками, з використанням засобів «Канва», «LearningApps», «Сubase 12». Також проведено попередній аналіз впливу методів онлайн роботи на рівень мотивації студентів до майбутньої музично-педагогічної діяльності та підвищення їх творчої мотивації до виконання спеціальних завдань у виконавській діяльності. З метою перевірки ефективності методики роботи в онлайн форматі з формування інтеграційно-педагогічних умінь студентів педагогічних університетів спеціальності 014 «Середня освіта (Музичне мистецтво)» дослідження було проведено в окремих групах денної та заочної форми навчання Харківського національного педагогічного університету імені Г.Сковороди на кафедрі музичного мистецтва. Відповідно до цього було обрано три критерії: інформаційно-мотиваційний, що демонстрував ступінь обізнаності студентів в інформаційному середовищі, здатність сприймати художню інформацію в мережі Інтернет та виконувати завдання професійно орієнтованого спрямування за допомогою інтернет-ресурсів. Аналітично-діяльнісний критерій є показником самостійності студентів створювати художні проєкти та дидактичні конструкції уроків для роботи з учнями під час проходження педагогічної практики в дистанційному форматі. Представлені та обговорені результати, з якими можна ознайомитись за посиланнями, дозволили зробити висновок, що наша методика для студентів музичних спеціальностей педагогічних університетів потенційно може бути використана як основа для пошуку сучасних методів онлайн навчання інших студентів вишів. 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Bartkiv, О., Durmanenko, E. (2022). Diahnostyka motyvatsiyi ta tsinnisnoho stavlennya maybutnikh uchyteliv do profesiynoyi pidhotovky [Diagnostics of motivation and value attitudes of future teachers towards professional training], Pedagogy of

creative personality formation in higher and secondary schools, 85, 84–89. https://doi.org/10.32840/1992-5786.2022.85.13

Bezemchuk, L., Fomin, V. (2021). Formuvannia intehratsiino-pedahohichnykh umin maibutnikh uchyteliv muzychnoho mystetstva v umovakh mahistratury. [Formation of integration pedagogical skills of future music teachers in the conditions of master’s degree] Professional Art Education, 2(1). 12–19. https://doi.org/10.34142/27091805.2021.2.01.02.

Colás-Bravo, P., Hernández-Portero, G. (2017). The training routes of music teachers: Perceptions on the didactic value of ICT, Revista Fuentes 9(1), 39–56. https://doi.org/10.1344/der.2022.42.1-15

Daubney, A., & Fautley, M. (2021). U-turns in the fog: The unfolding story of the impact of COVID-19 on music education in England and the UK. British Journal of Music Education, 38(1), 3–12. https://doi:10.1017/S0265051721000048

Dubovyi, Z. (2019). Formuvannia samostiinosti maibutnikh uchyteliv muzyky u protsesi dystantsiinoho navchannia [Formation of independence of future teachers music in the process of distance education] Dissertation, National Pedagogical Drahomanov University. https://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/39873/Dubovyi_dis.pdf?sequence=1.

Fomin, V., Sokolova, A., Dzivaltivskyi, M., Vasylieva, O., Parfentieva, I., & Martynenko, I. (2022). Peculiarities of training future teachers of music art in higher educational institutions in terms of distance learning. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 14(4), 219–229. https://doi.org/10.18662/rrem/14.4/638.

Gavrish, І. (2023). Step-by-step drawing of the portrait “Mavka”. Fractal. Video. Development for the integrated course “Art”. https://youtu.be/oXr4ihO-buw

Ghodareva, M. (2023). Lesson according to the textbook of the integrated lesson “Art”. Topic “What the still life told about”. https://www.youtube.com/watch?v=PiWGGfUYVe4

Gryzun, L. (2018). Integrative approach to the curriculum and content design for the pre-service teachers training. International Journal of Social Sciences, 4(2), 1446–1462. https://doi.org/10.20319/pijss.2018.42.14461462.

Luttrell, B., Goold, L., & Ward, A. (2020). The MacGyver Approach: Teaching economy of availability in tertiary music education during COVID-19. Social Alternatives, 39(4), 27–32. https://search.informit.org/toc/socalt/39/4

Liu, WQ. (2017). The Application of Computer Music and Multimedia Technology in Vocal Music Teaching. 4th ICMIBI International Conference on Training, Education, and Management (ICMIBI-TEM 2017), 83, 530–534 https://doi.org/10.26602/Inms.2017.83.530

Masol, L. (2020) Intehratyvni tekhnolohiyi formuvannya predmetnykh kompetentnostey uchniv pochatkovykh klasiv u protsesi navchannya intehrovanoho kursu «Mystetstvo» [Integrative technologies formation of subjects competences of students primary grades in the process of integrated learning course "art"], Art and education, 2(96). https://doi.org/10.32405/2308-8885-2020-2-2-9

Mospan, N. (2023a). Trends in emergency higher education digital transformation during

the COVID-19 pandemic. Journal of University Teaching & Learning Practice, 20(1), 50–70. https://doi.org/10.53761/1.20.01.04

Mospan, N. (2023b). Digitalisation of writing in higher education: The COVID-19 pandemic impact. Journal of University Teaching & Learning Practice, 20(2), 1–24. https://doi.org/10.53761/1.20.02.08

Nikolić, L. (2017). Attitudes about music education as a factor of music education for future primary school teachers. Metodički ogledi, 24(2), 39–55. https://doi.org/10.21464/mo46.124.3955

Shlenova, M., Konoplenko, N., Yuryeva, K., Korneiko, Yu. & Hlukhovska, M. (2023) Comparative analysis of the distance learning implementation in Ukrainian system of higher education during the COVID-19 pandemic and martial law. Interactive Learning Environments, 31. https://doi.org/10.1080/10494820.2023.2207196

Sokolova, A.,Yalovskyi,P., Lotsman, R., Yurieva, K. & Parfentieva, I. (2023) Alternative ways of organizing distance practical classes for future music art teachers. Amazonia Investiga. 12(61), 276–286. https://doi.org/10.34069/AI/2023.61.01.28

Solanik, B. (2023) Bach. Video. URL https://www.youtube.com/watch?v=HbMJB1tksVI).

Zhang, YX., & Yi, D. (2021). A new music teaching mode based on computer automatic. International Journal of Emerging Technologies in Learning, 16(16), 117–130. 10.3991/ijet.v16i16.24895

Zheyuan, W. (2017). Intercultural education technology of students in extracurricular work by means of music. The Modern Higher Education Review, 1. https://edreview.kubg.edu.ua/index.php/edreview/article/view/21

Zheyuan, W. (2018). Technology experimental implementation of intercultural education of students by music activities. The Modern Higher Education Review, 2. https://doi.org/10.28925/2518-7635.2017.2.18

Downloads


Переглядів анотації: 160

Опубліковано

2023-12-28

Як цитувати

Беземчук, Л., Соколова, А., & Біницька, К. (2023). ВПРОВАДЖЕННЯ ОНЛАЙН КУРСУ ДЛЯ СТУДЕНТІВ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ. The Modern Higher Education Review, (8), 91–103. https://doi.org/10.28925/2617-5266.2023.86

Номер

Розділ

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ