РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ФОРМАТІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2617-5266.2023.84

Ключові слова:

іншомовна компетенція, лексична компетенція, мовні навички, змішане навчання, вища освіта

Анотація

Інтеграція України у Європейський простір вищої освіти вимагає від майбутніх фахівців досконалого володіння іноземними мовами. Кількість годин, відведених на вивчення іноземної мови у закладах вищої освіти, є недостатньою для формування всіх видів іншомовної компетенції, зокрема іншомовної лексичної компетенції. Володіння лексичною компетенцією є частиною системи розвитку говоріння іноземною мовою. Саме тому виникає необхідність вдосконалення методів, засобів і технологій навчання іноземної мови. Мета статті – розкрити роль процесу формування іншомовної лексичної компетенції студентів. Для досягнення мети було проведено анкетування студентів мовного закладу вищої освіти. У статті наведено дані та аналіз проведеного опитування. Зроблено висновок, що поєднання традиційних методів навчання та інноваційних у процесі вивчення іноземної мови дає змогу активізувати самостійну діяльність студентів, підвищує пізнавальну активність, сприяє більш ефективному формуванню словникового запасу. Дано рекомендації щодо покращення умов для оволодіння студентами лексичними одиницями, зокрема у форматі змішаного навчання. Описані вище вправи та рекомендації дозволять не лише сформувати лексичну компетенцію та тренувати пам’ять у студентів мовних закладів вищої освіти, що є інтегративною складовою їх іншомовної комунікативної компетенції, а й розширити світогляд студента, адже вони пізнають багатий культурний код іншого народу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Azamatovna, S.I., Muhammadievna, B.G., & Bazarovna, K.M. (2022). Development of professional lexical competence in English of ESP students. International Journal of Early Childhood Special Education, 14(3), 9710–9713. https://doi.org/10.9756/INT-JECSE/V14I3.1111

Deveci, T. (2016). Freshman communication students’ development of lexical competence. 10th International Technology, Education and Development Conference (INTED), 7294–7294. https://iated.org/archive/inted2016

Horbatiuk, L., Kravchenko, N., Alieksieieva, H., Lipych, V., & Rozumna, T. (2019). Use of mobile applications for foreign language lexical competence formation. Journal of History Culture and Art Research, 8(3), 113–124. https://doi.org/10.7596/taksad.v8i3.2093

Lee, J. F. (2003). Making communicative language teaching happen. The McGraw-Hill.

Li, L.J. (2013). A Practical research on application of metaphor to English lexical teaching. 3rd International Conference on Applied Social Science (ICASS 2013), 4, 135–140. https://www.aconf.org/conf_28159

Martínez-Carrasco, R., & Becerra, J.A. (2020). Lexical bundles in L2 competence development: A corpus-based approach to oral and written skills, 14th International Technology, Education and Development Conference (INTED), 7883–7891. https://iated.org/archive/inted2014

Mei, L., Kun, Y., Yuhua, N., & Yiping, J. (2009). New way to lexical acquisition: approach of corpus-based data driven learning, International Forum on Computer Science-Technology and Applications, Chongqing, China, 41–43, https://doi.org/10.1109/IFCSTA.2009.248

Mospan, N. (2023a). Digitalisation of writing in higher education: The COVID-19 pandemic impact. Journal of University Teaching & Learning Practice, 20(2), 1–24. https://doi.org/10.53761/1.20.02.08

Mospan, N. (2023b). Language patterns in English language teaching: Virtual educational discourse. Continuing Professional Education: Theory and Practice, 2(75), 33–42. https://doi.org/10.28925/1609-8595.2023.2.4

Sato, M., & Tanaka, S. (2017). L2 lexical development and the lexical network model: The case of basic verbs of perception. International Journal of Applied Linguistics, 27(1), 110–131. https://doi.org/10.1111/ijal.12108

Vassileva, B. (2015). The formation of lexical competence in teaching in Bulgarian language for foreigners. Bulgarski Ezik I Literatura-Bulgarian Language and Literature, 57(6), 601–612. https://www.uni-vt.bg/userinfo/365/pub/6836/bel6_2015.pdf

Vedder, I., & Benigno, V. (2016). Lexical richness and collocational competence in second-language writing. International Review of Applied Linguistics in Language Teaching, 54(1), 23–42. https://doi.org/10.1515/iral-2016-0015

Velasco, D.G. (2007). Lexical competence and functional discourse grammar. Alfa Revista de Linguística (Alfa, São Paulo), 51(2), 165–187, https://core.ac.uk/download/pdf/268130484.pdf

Oxford, R.L. (1990). Language Learning Strategies. What every teacher should know. Boston: Heinle & Heinle Publishers. https://www.scirp.org/

Retamar, G.D., & López-Pérez, M. (2021). Reading habits and lexical competence of future teachers of English in primary education. Educacao & Formacao, 6(1), e3504, https://doi.org/10.25053/redufor.v6i1.3504

Shandra, N., Matviienko, L., Karpliuk, S., Povoroznyuk, R., Pochuieva, V., & Fonariuk, O. (2022). The formation of English-language lexical competence of future specialists of information technologies. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 14(4), 21–39. https://doi.org/10.18662/rrem/14.4/627

Sotillo, S.M. (2016). An update on discourse functions and syntactic complexity in synchronous and asynchronous communication. Language Learning & Technology, 20(2), 166–171. http://dx.doi.org/10125/44470

Sysoieva, S., & Mospan, N. (2018). Concept of competence in the international and national educational contexts. Continuing Professional Education: Theory and Practice, 1-2(54-55), 7–15. https://doi.org/10.28925/1609-8595.2018(1-2)715

Thornbury, S. (2002). How to teach vocabulary. Pearson Education Limited.

Downloads


Переглядів анотації: 34

Опубліковано

2023-12-28

Як цитувати

Дячок, Н. (2023). РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ФОРМАТІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. The Modern Higher Education Review, (8), 65–76. https://doi.org/10.28925/2617-5266.2023.84

Номер

Розділ

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ