ОСОБЛИВОСТІ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ВЗАЄМОДІЇ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ УКРАЇНИ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇН

Автор(и)

  • Вікторія Волчукова Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди https://orcid.org/0000-0002-8645-573X
  • Олена Тіщенко Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди https://orcid.org/0000-0003-3860-4240

DOI:

https://doi.org/10.28925/2617-5266.2023.81

Ключові слова:

міжкультурна взаємодія, народно-сценічний танець, український народно-сценічний танець, європейські країни

Анотація

На сучасному етапі розвитку України, під час воєнного стану, особливого значення набуває проблема посилення міжкультурної взаємодії різних народів світу. Важливим питанням міжкультурної взаємодії України та Європи сьогодні є зближення етнічних культур, асиміляція культурних та моральних цінностей, звичаїв, танцювальних традицій. В Україні посилення міжкультурної взаємодії народів є одним із ключових чинників миру та міжнаціональної злагоди. Суттєву роль у створенні міжкультурної взаємодії, забезпеченні діалогу між українським народом та країнами Європи посідають Міжнародні фольклорні фестивалі танцювального мистецтва, на яких можна побачити народні танці різних країн світу. Ці фестивалі забезпечують взаємообмін танцювальними традиціями, звичаями, високохудожнім репертуаром, сценічною культурою різних країн світу. Стаття спрямована на дослідженні особливостей міжкультурної взаємодії народно-сценічної хореографії волинського та буковинського регіонів України та Європейських країн: Угорщини, Словаччини, Молдови, Румунії та Польщі, зокрема на визначенні взаємовпливу регіональних особливостей танцювальної лексики, форм народного танцю цих країн. Стаття призначена для майбутніх вчителів хореографів, викладачів хореографічних дисциплін та керівників хореографічних колективів, які мають бути готовими до створення високохудожнього танцювального репертуару та володіти методикою викладання народних танців різних країн світу, знати особливості їх танцювальної лексики, форм і жанрів хореографічних композицій.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Bihus, O. (2010). Current state of folk-stage choreographic art of Prykarpattia]. Kyiv, KNUKiM.

Blahova, T. (2014). Ukrainian folk-stage dance development in activity of professional vocally-choreographic collectives of the XX-th century. Lviv, Ukraine.http://publications.lnu.edu.ua/bulletins/index.php/artstudies/article/viewFile/3127/3192

Chernetckiy, I., Slipukhina І., Mieniailov, S., & Kurylenko, N. (2022). Distance education methods: Video analysis in teaching physics, Information Technologies and Learning Tools, 92(6), 21–34. DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v92i6.5086

Cifuentes-Faura, J., Obor, D., To, L., & Al-Naabi, I. (2021). Cross-cultural impacts of COVID-19 on higher education learning and teaching practices in Spain, Oman, Nigeria and Cambodia: A cross-cultural study. Journal of University Teaching & Learning Practice, 18(5). https://doi.org/10.53761/1.18.5.8

Hnatiuk, V. (1966).Foreword to the collection “Kolomiyky”] Kyiv, Ukraine.

Hodoskyi, V. M., & Markevych, L. A. (2003). Ukrainian Folk Dance Art. Part 1. Western Region. Rivne, Ukraine.

Horska, K., Burov, O., & Orliyk, O. (2022). Impact of media technologies on digital educational content in media sector, Information Technologies and Learning Tools, 91(5), 84–97. DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v91i5.5047

Khan, U. R., Khan, G. M., & Arbab, K. (2021). Creating ‘COVID-safe’ face-to-face teaching: Critical reflections on on-campus teaching during a pandemic. Journal of University Teaching & Learning Practice, 18(5). https://doi.org/10.53761/1.18.5.9

Kolberg, O. (2002). Dzielawszystkie. Volyn. Supplement to Volume 36. Poznan: Institute of Kolberg.

Komarov, V. P. (1999). Priority directions of educating the culture of international communication of youth. ODU Bulletin, 3, 6–12.

Kyfenko, A., & Holian, K. (2022). Methods of paraliturgical choral compositions in student choir classes. The Modern Higher Education Review, 7, 67–75. https://doi.org/10.28925/2518-7635.2022.76

Mospan, N. (2023). Trends in emergency higher education digital transformation during the COVID-19 pandemic. Journal of University Teaching & Learning Practice, 20(1), 50–70. https://doi.org/10.53761/1.20.01.04

Mospan, N. V., Ognevyuk, V. O., & Sysoieva, S. S. (2022). Emergency higher education digital transformation: Ukraine’s response to the COVID-19 pandemic. Information Technologies and Learning Tools, 89(3), 90–104. https://doi.org/10.33407/itlt.v89i3.4827

Pomorianskyi, M. A., Murakhovskyi, Y. P., Sulyatytskyi, T. V., & Pupchenko, M. H. (2007). Bukovynian dance. Chernivtsi: Bukrek.

Povaliy, T. L. (2015). Theory and methodology of teaching Ukrainian folk dance. A. Makarenko Sumy State Pedagogical University. Sumy: SPDFO.

Vasilenko, K. Yu. (1971). Vocabulary of Ukrainian folk-stage dance. Kyiv: Mistetstvo.

Zahaikevych, M. (2004). About dance culture of Ukraine]. Institute of Art History, 2, 8–9.

Downloads


Переглядів анотації: 128

Опубліковано

2023-12-28

Як цитувати

Волчукова, В., & Тіщенко, О. (2023). ОСОБЛИВОСТІ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ВЗАЄМОДІЇ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ УКРАЇНИ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇН. The Modern Higher Education Review, (8), 33–42. https://doi.org/10.28925/2617-5266.2023.81

Номер

Розділ

ПОРІВНЯЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ З ВИЩОЇ ОСВІТИ