НОВІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ В УМОВАХ ВІЙНИ В ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2518-7635.2022.79Ключові слова:
змішане навчання, дистанційне навчання, фізичне виховання, студентАнотація
Карантин та протиепідемічні заходи через запобігання поширенню COVID-19, російська військова агресія проти України та запровадження через це освітнього процесу в дистанційному форматі, значно обмежили можливість студентів користуватися спортивними залами закладів фахової перед вищої освіти та знизили кількість практичних з викладачами, що згубно вплинуло на стан здоров’я студентів. Приблизно 28% студентів Фахового коледжу «Універсум» за результатами медичного огляду належать до підготовчої та спеціальної мед групи. За даними статистики, кожна третя молода особа має проблеми у стані здоров’я через недостатню рухову активність. Ситуація стосовно організації освітнього процесу відчутно погіршилась через воєнний стан в Україні. Перед цикловими комісіями з організації фізичного виховання коледжів постала необхідність пошуку нових форм і методів організації занять з врахуванням сучасної ситуації.
Автором проаналізовано недоліки та переваги фізичного виховання студентів під час імплементації змішаної та дистанційної форми навчання. Дійшли висновку, що змішане навчання є більш гнучкою формою проведення занять з фізичного виховання. Перехід до дистанційної та змішаної форми навчання з фізичного виховання потребує відпрацьовування нових підходів до методики організації занять, визначення потреб фізичного розвитку студентів, вдосконалення технологій навчання та розробку нових механізмів кооперації викладачів і студентів.
Завантаження
Посилання
Bogusz, M. (2021). Care over the international students during COVID-19 lockdown. The Modern Higher Education Review, (6), 87-98. https://doi.org/10.28925/2518-7635.2021.67
Lola, A. C., Giatsis, G., Pérez-Turpin, J. A., & Tzetzis, G. C. (2023). The influence of analogies on the development of selective attention in novices in normal or stressful conditions. Journal of Human Sport and Exercise, 18(1), 139–152. https://doi.org/10.14198/jhse.2023.181.12
Lopatenko, G., Vynogradov, V., Yasko, L. & Chernenko, H. (2021). Improvement of coordination abilities of qualified athletes specializing in fencing. Pedagogy of Physical Culture and Sports (4), 208-214. DOI:10.15561/26649837.2021.0402
Mospan, N. V., Ognevyuk, V. O., & S. S. Sysoieva. (2022). Emergency higher education digital transformation: Ukraine’s response to the COVID-19 pandemic, Information Technologies and Learning Tools, 89(3). 90–104. DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v89i3.4827
Mospan, N. (2023). Trends in emergency higher education digital transformation during the COVID-19 pandemic. Journal of University Teaching & Learning Practice, 20(1), 50-70. https://doi.org/10.53761/1.20.01.04
Pippi, R., & Fanelli, C. G. (2022). Is physical activity a necessary element during Italian coronavirus disease emergency? Yes or no debate. Journal of Human Sport and Exercise, 17(4), 816–823. https://doi.org/10.14198/jhse.2022.174.09
Tan, E., Montalvo, S., Gonzalez, M., Dietze-Hermosa, M., Min, S., & Dorgo, S. (2023). Changes in vertical jump performance and body composition before and after COVID-19 lockdown. Journal of Human Sport and Exercise, 18(1), 224–241. https://doi.org/10.14198/jhse.2023.181.18
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 «The Modern Higher Education Review»
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.