ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ДО ЗАСТОСУВАННЯ AR ТА VR ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2518-7635.2022.78Ключові слова:
технології AR, цифрова компетентність, іноземні мови, студенти педагогічної спеціальності, професійна підготовка, VR технологіїАнотація
Стаття присвячена проблемі підготовки студентів першого освітнього рівня педагогічних спеціальностей (Початкова та Дошкільна освіта) до використання AR та VR технологій у навчанні іноземних мов. Уточнюються поняття AR та VR технологій, пояснюється необхідність та специфіка використання AR та VR технологій у навчанні іноземних мов. У статті розглядається використання AR та VR технологій у навчанні іноземних мов як важлива складова цифрової компетентності сучасного вчителя. Акцентовано увагу на виборі методів, технологій та засобів навчання іноземної мови. Тому обґрунтовано значення професійної підготовки студентів педагогічних спеціальностей першого освітнього рівня. Наведено приклади такої підготовки на основі робочої програми навчальної дисципліни «Сучасні технології навчання дітей дошкільного віку іноземної мови», що викладається в Київському університеті імені Бориса Грінченка, розробленої для студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта» саме в частині опанування модуля «Технології мобільного навчання у навчанні дітей дошкільного віку іноземної мови», яка передбачає опанування використанням AR-технологій у навчанні іноземної мови в дитячому садку. Обговорено очікувані результати навчання студентів першого освітнього рівня педагогічних спеціальностей щодо їх професійної підготовки до використання AR та VR технологій у навчанні іноземних мов.
Завантаження
Посилання
Alakärppä, I. (2017). “Using Nature Elements in Mobile AR for Education with Children.” Proceedings of the 19th International Conference on Human-Computer Interaction with Mobile Devices and Services.
Augmented and Virtual reality. (2018). Observatory of Educational Innovation. http://surl.li/fxnwz
Castaño-Calle R, Jiménez-Vivas, A., Poy Castro, R., Calvo Álvarez, M. I, & Jenaro, C. (2022). Perceived Benefits of Future Teachers on the Usefulness of Virtual and Augmented Reality in the Teaching-Learning Process. Education Sciences, 12(12), 855. https://doi.org/10.3390/educsci12120855
Jumani, A. K., Siddique, W. A., Laghari, A. A., & Ahad, A. (2022). Virtual Reality and Augmented Reality for Education. Multimedia Computing Systems and Virtual Reality, 1-st Edition, Chapter 9, (pp.189–210). Taylor & Francis. https://doi.org/10.1201/9781003196686-9
King S, Boyer J, Bell T, & Estapa A. (2022). An Automated Virtual Reality Training System for Teacher-Student Interaction: A Randomized Controlled Trial. JMIR Serious Games, 8, 10(4). https://doi.org/10.2196/41097.
Karacan, C. G., & Kemal, A. Educational Augmented Reality Technology for Language Learning and Teaching: A Comprehensive Review. Shanlax International Journal of Education, 9(2), 2021, 68–79. https://doi.org/10.34293/education.v9i2.3715
Kosharna, N. (2021). Modern European experience of practical teacher training. Educological discourse, 1(32), 143–155. https://doi.org/10.28925/2312-5829.2021.1.10
Kotenko, O., & Holovatenko, T. (2020). Models of foreign language primary school teacher training in the EU. Innovative Scientific Researches: European Development Trends and Regional Aspect, 92–115. https://doi.org/10.30525/978-9934-588-38-9-5
Lampropoulos, G., Keramopoulos, E., Diamantaras, K., & Evangelidis, G. (2022). Augmented Reality and Virtual Reality in Education: Public Perspectives, Sentiments, Attitudes, and Discourses. Education Sciences, 12(11), 798. https://doi.org/10.3390/educsci12110798
Lan, Y. J. (2020). Immersion, interaction, and experience-oriented learning: Bringing virtual reality into FL learning. Language Learning and Technology, 24(1), 1–15.
Nezhyva, L., & Palamar, S. (2021). Preparation of future primary school teachers for the use of augmented reality in literacy and literary reading lessons. Educological discourse, 2(33), 144–159. https://doi.org/10.28925/2312-5829.2021.2.11
Mospan, N. V., Ognevyuk, V. O., & Sysoieva, S. S. (2022). Emergency Higher Education Digital Transformation: Ukraine’s Response to the COVID-19 Pandemic, Information Technologies and Learning Tools, 89(3), 90–104. https://doi.org/10.33407/itlt.v89i3.4827
Mospan, N. V., & Sysoieva, S.O. (2022). Trends in Digital Adaptation of Schools During the COVID-19 Pandemic, Information Technologies and Learning Tools, 91(5), 21–35. https://doi.org/10.33407/itlt.v91i5.5063
Panagiotidis, P. (2021). Virtual Reality Applications and Language Learning. International Journal for Cross-Disciplinary Subjects in Education, 12(2). https://doi.org/10.20533/ijcdse.2042.6364.2021.0543
Parmaxi, A., & Demetriou, A. (2020). Augmented reality in language learning: A state-of-the-art review of 2014–2019. Journal of Computer Assisted Learning, 1–15. https://doi.org/10.1111/jcal.12486
Petryk, L. (2021). Media didactic support of the process of future primary school teachers’ foreign language training. Educological discourse, 1(32), 112–128. https://doi.org/10.28925/2312-5829.2021.1.8
Rudnik, Y. V. (2022). Suchasni tekhnolohii navchannia ditei doshkilnoho viku inozemnoi movy (2-4 kurs, Doshkilna osvita): elektronnyi navchalnyi kurs dlia studentiv spetsialnosti 012 Doshkilna osvita [Modern technologies of teaching a foreign language to preschool children: (2nd-4th years, Preschool education): e-course for Preschool education students]. Borys Grinchenko Kyiv University. https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/42205/1/RPND_STNIMDDV_2-4%20_DO.pdf
Tan, Y., Xu, W., Li, S., & Chen, K. (2022). Augmented and Virtual Reality (AR/VR) for Education and Training in the AEC Industry: A Systematic Review of Research and Applications. Buildings, 12, 1529. https://doi.org/10.3390/buildings12101529
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 «The Modern Higher Education Review»
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.