ТЕНДЕНЦІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ВСТУПНОГО ПРОЦЕСУ НА СПЕЦІАЛЬНІСТЬ «ПОЧАТКОВА ОСВІТА» ДО ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ У КРАЇНАХ БЕНІЛЮКСУ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2518-7635.2022.73Ключові слова:
тест, країни Бенілюксу, вчитель початкових класів, вступАнотація
Ця стаття є порівняльно-педагогічним дослідженням процесу вступу до вищих навчальних закладів у країнах Бенілюксу. Метою статті є виявити тенденції процесу вступу на програми «Початкова освіта» в країнах Бенілюксу та шляхи впровадження перспективного досвіду в Україні. Дослідження ґрунтується на якісній методології з використанням широкого спектру емпіричних методів. Зібрані дані структуровані в тенденції на організаційному, змістовому та оцінювальному рівнях. На організаційному рівні виявлено тенденцію до диджиталізації процесу вступу на освітню програму; комерціалізація процесу вступу; організація багатоступеневої процедури зарахування. На змістовному рівні виявлено тенденцію до виділення обов'язкових предметів у переліку документів для вступу; визначення мотивації та особистих здібностей до роботи вчителем у процесі вступу. На оцінювальному рівні виявлено тенденцію до формувального характеру результатів вступного випробування. У статті визначено шляхи впровадження кращих практик в Україні.
Завантаження
Посилання
Admission procedure. (2022). Autonome Higher School in German-speaking Belgium. https://www.ahs-ostbelgien.be/fachbereiche/bildungswissenschaften/aufnahmeverfahren/
Admission Procedure. (2022). University of Luxembourg. https://wwwen.uni.lu/studies/fhse/bachelor_of_science_in_education/admission
Application for Admission. (2022). University of Luxembourg. https://wwwen.uni.lu/students/application_for_admission
Applying for a Bachelor's programme. (2022). University of Amsterdam. https://www.uva.nl/en/education/admissions/bachelors/applying-for-a-degree-programme.html#7-Pay-your-application-fee
Aufnahmeverfahren. (2020). Autonome Hochschule Ostbelgien. https://www.ahs-ostbelgien.be/fachbereiche/bildungswissenschaften/aufnahmeverfahren/
Auguste, B., Kihn, P., & Miller, M. (2010). Closing the talent gap: Attracting and retaining top-third graduates to careers in teaching. McKinsey&Company. http://surl.li/fxnoe
Career Counselling for Teachers. (2020). https://studieninteressierte.cct-germany.de/?
Enrolment in Primary Education programs full time (2022). Вступ.ОСВІТА.UA. https://vstup.osvita.ua/spec/1-40-1/0-0-1465-0-0-0/
Gore, J., Barron, R., Holmes, K., & Smith, M. (2016). Who says we are not attracting the best and brightest? Teacher selection and the aspirations of Australian school students. Australian Educational Researcher, 43(5), 527–549. https://doi-org.ezp2.lib.umn.edu/10.1007/s13384-016-0221-8
Hamed, S., Ezquerra, A., Porlán, R., & Rivero, A. (2020). Exploring pre-service primary teachers’ progression towards inquiry-based science learning. Educational Research, 3(62), 357–374. https://doi.org/10.1080/00131881.2020.1780624
Holovatenko, Т. (2021). Tendencies of Pre-Service Primary School Teacher Training at Higher Education Institutions in the Benelux Countries. НРАТ. https://nrat.ukrintei.ua/searchdoc/0821U102842/
Instaptoets Lerarenopleiding Oefentest. (2020). Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen. https://www.ap.be/instaptoets-lerarenopleiding
International Teacher Education for Primary Schools (ITEPS). (2021). NHL Stenden. http://surl.li/fxnnc
Ivanova, D., Kosharna, N., Havrylenko, T., Upatova I., & Denys, O. (2021). European Experience of Professional Training of Primary School Teachers. Ad Alta: Journal of Interdisciplinary Research, 11(1), 115–122. https://www.magnanimitas.cz/ADALTA/110116/PDF/110116.pdf
Kaminska, M. (2019). Trends in continuing education of teachers in European education systems. The Modern Higher Education Review, 3, 33–44. https://doi.org/10.28925/2518-7635.2018.3.5
Kotenko, O., & Holovatenko, T. (2020). Models of foreign language primary school teacher training in the EU. In A. Jankovska (Eds.), Innovative scientific researches: European development trends and regional aspect (pр. 92–115). Baltija Publishing. https://doi.org/10.30525/978-9934-588-38-9-5
Mankki, V., Mäkinen, M., & Räihä, P. (2020). Teacher educators' predictability and student selection paradigms in entrance examinations for the Finnish Primary School Teacher Education programme. European Journal of Teacher Education, 43(2), 151-164. https://doi.org/10.1080/02619768.2019.1672653
Markovskaya, M. (2022). Everything about the Multisubject test. Explained by the Vice-head of the UCAQE. https://nus.org.ua/questions/use-pro-multypredmetnyj-test-poyasnyuye-zastupnytsya-dyrektora-utsoyao/
Mospan, N. (2016). Teacher education graduates in Ukraine: Current state of play. Cogent Education, 3(122), 1–9. https://doi.org/10.1080/2331186X.2016.1221192
Mospan, N. (2017). Students training tendency in the EU and Ukraine: Legal aspect. The Modern Higher Education Review, 1, 115–119. https://edreview.kubg.edu.ua/index.php/edreview/article/view/17
Ohneviuk, V. (2021). Rector Viktor Ohneviuk's Report 2021. Borys Grinchenko Kyiv University.
Registrations. (2022). Fracisco Ferrer Higher School. https://www.he-ferrer.eu/services/inscriptions
Samokhin, I. (2020). Demographical crisis and inequality in Ukrainian educational system: analysis of a new database "School Map of Ukraine". CEDOS. https://cedos.org.ua/edustat/graph/
Study Guide. (2021). University of Amsterdam. https://studiegids.uva.nl/xmlpages/page/2021-2022/zoek-opleiding/opleiding/6666/242679
Toelatingstoetsen. (2022). Goed voorbereid naar de PABO. https://www.goedvoorbereidnaardepabo.nl/studenten/toelatingstoetsen/
Uni.lu introduces a 50 EUR application fee. (2021). University of Luxembourg. https://wwwen.uni.lu/university/news/slideshow/uni_lu_introduces_a_50_eur_application_fee
Velthuis, C., Fisser, P., & Pieters, J. (2014). Teacher Training and Pre-service Primary Teachers’ Self-Efficacy for Science Teaching. Journal of Science Teacher Education, 25:4, 445–464. https://doi.org/10.1007/s10972-013-9363-y
Verkhovna Rada of Ukraine. (2014, July 01). Law of Ukraine On Higher Education. http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1556-18
Vlaamse Hogescholenraad. (2020). Informatiefolder Instaptoets Lerarenopleiding. Vlaamse Hogescholenraad. http://surl.li/fxnnx
Wurf, G., & Croft-Piggin, L. (2015). Predicting the academic achievement of first-year, pre-service teachers: The role of engagement, motivation, ATAR, and emotional intelligence. Asia-Pacific Journal of Teacher Education (pp. 75–91). https://doi.org/10.1080/1359866X.2014.932328
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 «The Modern Higher Education Review»
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.