ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ: ДОСВІД ПОЛЬСЬКИХ УНІВЕРСИТЕТІВ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2518-7635.2021.65Ключові слова:
студенти, університети, практичний тренінг, освітня пропозиція, система кваліфікації, вища освітаАнотація
Роздуми про стратегічний розвиток професійно-технічної освіти вимагають не лише достовірної діагностики окремих соціально-економічних умов, а й усіх прогнозів на основі цього діагнозу. Сучасна освіта є симбіозом відносин з її соціально-економічним середовищем. Останніми роками ці відносини загалом були односторонніми, так зване середовище намагалося вплинути на напрями та програми професійної освіти. Як наслідок, заклади вищої освіти зазнали тиску з боку ринку праці. Нині існує двосторонній зв’язок, у якому заклади професійної освіти через своїх випускників починають впливати на ринок праці. Польська система вищої освіти, щоб відповідати викликам розвитку, має складатися з двох постійно пов’язаних секторів: державного та недержавного. Це фінансування вищої освіти, як державної, так і приватної, з державних і приватних коштів. Державні та приватні університети повинні конкурувати на рівних з державними та приватними. Принципи чесної конкуренції також вимагають участі в тій самій процедурі акредитації та справедливого інформування кандидатів про успіхи випускників на ринку праці. Таким чином, навчання впродовж життя не може бути спрямоване лише на студентів, а насамперед на саму систему вищої освіти, яка має постійно розвиватися та вдосконалюватися.
Завантаження
Посилання
Tsarnyk, S., Keller, K., Strzebonska, A., Shklarczyk, D. (2011) Polish women and Poles in the labor market. Research report, Warsaw (in Polish).
Federovich, M., Sitek, M. (2010) Report on the state of education. Warsaw. (in Polish).
Frąckowiak, A., Półturzycki, J. (2011) Lifelong learning as the basis of modern education. Council (in Polish).
Elonek, M. (2011) Students - future employees of the Polish economy. Warsaw (in Polish).
Kostkevych, J., Domagala-Kreczoh, A., Szymanski, M. (2020) College during changes. Warsaw (in Polish).
Moravian, R. (2009) Polish Higher Education. Status, conditions and prospect., Warsaw (in Polish).
Novachchyk, G., Sobolevsky, D. (2011) Marketing at the University. Poznan (in Polish).
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 «The Modern Higher Education Review»
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.