ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ: ДОСВІД ПОЛЬСЬКИХ УНІВЕРСИТЕТІВ

Автор(и)

  • Маржена Собчак-Міхаловська Економічний університет в Бидгощі, вул. Гарбари, 2, 85-229, м. Бидгощ, Республіка Польща https://orcid.org/0000-0002-9533-8316

DOI:

https://doi.org/10.28925/2518-7635.2021.65

Ключові слова:

студенти, університети, практичний тренінг, освітня пропозиція, система кваліфікації, вища освіта

Анотація

Роздуми про стратегічний розвиток професійно-технічної освіти вимагають не лише достовірної діагностики окремих соціально-економічних умов, а й усіх прогнозів на основі цього діагнозу. Сучасна освіта є симбіозом відносин з її соціально-економічним середовищем. Останніми роками ці відносини загалом були односторонніми, так зване середовище намагалося вплинути на напрями та програми професійної освіти. Як наслідок, заклади вищої освіти зазнали тиску з боку ринку праці. Нині існує двосторонній зв’язок, у якому заклади професійної освіти через своїх випускників починають впливати на ринок праці. Польська система вищої освіти, щоб відповідати викликам розвитку, має складатися з двох постійно пов’язаних секторів: державного та недержавного. Це фінансування вищої освіти, як державної, так і приватної, з державних і приватних коштів. Державні та приватні університети повинні конкурувати на рівних з державними та приватними. Принципи чесної конкуренції також вимагають участі в тій самій процедурі акредитації та справедливого інформування кандидатів про успіхи випускників на ринку праці. Таким чином, навчання впродовж життя не може бути спрямоване лише на студентів, а насамперед на саму систему вищої освіти, яка має постійно розвиватися та вдосконалюватися.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Маржена Собчак-Міхаловська, Економічний університет в Бидгощі, вул. Гарбари, 2, 85-229, м. Бидгощ, Республіка Польща

Проректор з міжнародних відносин, професор кафедри педагогіки факультету прикладних досліджень Інституту суспільних наук

 

Посилання

Bogadzh, A, Kwiatkowski, M. (2006) School and the labor market. Warsaw (in Polish).
Tsarnyk, S., Keller, K., Strzebonska, A., Shklarczyk, D. (2011) Polish women and Poles in the labor market. Research report, Warsaw (in Polish).
Federovich, M., Sitek, M. (2010) Report on the state of education. Warsaw. (in Polish).
Frąckowiak, A., Półturzycki, J. (2011) Lifelong learning as the basis of modern education. Council (in Polish).
Elonek, M. (2011) Students - future employees of the Polish economy. Warsaw (in Polish).
Kostkevych, J., Domagala-Kreczoh, A., Szymanski, M. (2020) College during changes. Warsaw (in Polish).
Moravian, R. (2009) Polish Higher Education. Status, conditions and prospect., Warsaw (in Polish).
Novachchyk, G., Sobolevsky, D. (2011) Marketing at the University. Poznan (in Polish).

Downloads


Переглядів анотації: 155

Опубліковано

2021-12-31

Як цитувати

Собчак-Міхаловська, М. (2021). ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ: ДОСВІД ПОЛЬСЬКИХ УНІВЕРСИТЕТІВ . The Modern Higher Education Review, (6), 66–75. https://doi.org/10.28925/2518-7635.2021.65

Номер

Розділ

НЕПЕРЕРВНА ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА