ЯКІСТЬ БАЗОВОЇ, ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ СОЮЗІ: ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ

Автор(и)

  • Міхал Ціхорацький Університету економіки, вул. Гарбари, 2, 85-229, м. Бидгощ, Республіка Польща https://orcid.org/0000-0001-6776-3510

DOI:

https://doi.org/10.28925/2518-7635.2021.61

Ключові слова:

освіта, навчання, компетенції, участь, сталий розвиток

Анотація

     Якість освіти та навчання розглядається в Європейському Союзі (ЄС) як предмет найвищого політичного пріоритету. У всіх державах-членах Єврорпейсьького Союзу високий рівень професійних навичок, соціальних компетенцій та знань вважаються основними умовами активної громадянської позиції, соціальної згуртованості та зайнятості. Висока якість освіти та навчання протягом усього життя є найважливішим засобом формування майбутнього на професійному та особистому рівні – вони є важливими у світлі стратегій ринку праці та вільного пересування працівників у межах Європейського Союзу.

    ЄС уже досяг одного з шести контрольних показників на 2019/2020 роки для освіти та навчання та близький до виконання трьох інших. У 2019 році була досягнута ціль щодо збільшення частки населення у віці від 30 до 34 років, яке закінчило вищу або еквівалентну освіту, до принаймні 40%. освіти та навчання, а також для дошкільної освіти та догляду. За останні п’ять років також зросла частка працевлаштованих випускників. Однак ситуація стала менш сприятливою щодо інших двох контрольних показників: результати освіти, виміряні результатами навчання учнів у програмі міжнародного оцінювання учнів (PISA) з читання, математики та природничих наук, віддаляються від відповідної цілі ЄС. Більше того, через стагнацію частки дорослих, які беруть участь у процесі навчання, орієнтир підвищення цієї частки до 15% у найближчі роки, ймовірно, буде пропущений.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Міхал Ціхорацький, Університету економіки, вул. Гарбари, 2, 85-229, м. Бидгощ, Республіка Польща

Кандидат соціології, викладач кафедра суспільних наук

Посилання

Council of The European Union. (2011). Council Resolution on a renewed European agenda for adult learning (2011/C372/01). Official Journal of the European Union. Retrieved from https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/PDF/?uri=CELEX:
32011G1220(01)&from=EN.
Council of The European Union. (2016). Council Recommendations of 19 December 2016 on Upskilling Pathways: New Opportunities for Adults (2016/C484/01). Official Journal of the European Union. Retrieved from Retrieved from https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/PDF/?uri=CELEX:32016H1224(01)&rid=4
European Commission. (2010). EUROPE 2020. A strategy for smart, sustainable and inclusive growth. Retrieved from https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/ALL/?uri=celex:52010DC2020.
European Commission. (2013). Council recommendation of 22 April 2013 on establishing a Youth Guarantee. Official Journal of the European Union, C120/1-6. Retrieved from https://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:C:2013:120:0001:0006:EN:PDF
European Commission. (2014). Key Data on Early Childhood Education and Care in Europe. 2014, p. 19. Retrieved from https://ec.europa.eu/eurostat/documents/3217494/5785249/EC-01-14-484-EN.PDF/cbdf1804-a139-43a9-b8f1-ca5223eea2a1.
European Commission. (2016). A new skills agenda for Europe: Working together to strengthen human capital, employability and competitiveness. Retrieved from https://community.oecd.org/docs/DOC-131502.
European Commission. (2017). Education and Training Monitor 2017. Luxembourg: Publications Office of the European Union.
European Commission. (2018). Education and Training Monitor 2018. Retrieved from https://ec.europa.eu/education/sites/default/files/document-library-docs/volume-1-2018-education-and-training-monitor-country-analysis.pdf.
European Commission. (2019). Reflection paper: Towards a Sustainable Europe by 2030. Retrieved from https://ec.europa.eu/info/sites/default/files/rp_sustainable_europe_30-01_en_web.pdf.
European Commission. (2020). European Skills Agenda In Employment, Social Affairs & Inclusion. Retrieved from https://ec.europa.eu/social/main.jsp?catId=1223&langId=en.
Eurostat. (2021). Employment rates of recent graduates. Retrieved from
http://appsso.eurostat.ec.europa.eu/nui/show.do?dataset=tps00053&lang=en.
Grammenos, S. (2018). European comparative data on Europe 2020 & People with disabilities. Brussels: Academic Network of European Disability Experts.
OECD. (2017). Survey of Adult Skills (PIAAC) In OECD. Retrieved from https://www.oecd.org/skills/piaac/.
OECD. (2018). Education at a Glance 2018. Paris: OECD Publishing.
The European Commission Unveils Reinforced Youth Guarantee and Updated Skills Agenda (2020). In Eurodiaconia. Retrieved from https://www.eurodiaconia.org/pl/2020/07/european-commission-unveils-reinforced-youth-guarantee-and-updated-skills-agenda/.

Downloads


Переглядів анотації: 317

Опубліковано

2021-12-31

Як цитувати

Ціхорацький, М. (2021). ЯКІСТЬ БАЗОВОЇ, ВИЩОЇ ОСВІТИ ТА НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ СОЮЗІ: ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ. The Modern Higher Education Review, (6), 10–25. https://doi.org/10.28925/2518-7635.2021.61

Номер

Розділ

НЕПЕРЕРВНА ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА